Jisoo's POV
"Okay class, bersurai!! "kata lecturer aku. YASSS FINALLY CLASS ENDED!! Aku mengemas file dan buku² aku.
"Unnie nak makan tak?"ajak Lisa. Eiyhh budak ni mmg 24jam makan tp tk pernah gemuk huhu. Aku menganggukkan kepala aku. Tiba² tenuk pervert tu muncul.
"Chagiya~"tf? Sesuka hati dia je panggil aku chagi? Dhlah pervert! Gatal pulak tu.. Aku sumbat gak pakai kasut Timberland Lisa.
"Banyaklah kau punya chagi!! Aku bagi kau makan file ni kang baru tau"secara jujurnya orang makan nasi tapi dia yang mintak nak makan file dengan Timberland harini.
"Hi Jennie"Jimin muncul dari mana entah aku tak tau. Wuuu Jennie mesti blushing habis ni.
"H..h.. Hi Ji..min"ujarnya gagap. Okay aku pelik dengan dia ni kadang².
"Jiss.. Jom makan aku lapar"kalau dia panggil aku Jisoo kan elok dari chagi. Aku syak Taehyung suka aku. AHAHAHAAH
"Jomlah..kiteorang pun nak makan jugak sebenarnya"kalau aku cakap camni comfirm Taehyung nak belanja save sikit duit aku nak pergi concert Bigbang.
Then aku terpandang Jennie dengan Jimin yang bukan main lagi mesra. Heh pikir sweet?
Tiba² aku terasa macam orang pegang tangan aku. And aku kenal sgt pemilik tangan makhluk tu heh.
"KIM TAEHYUNG LEPASLAH! "sesuka hati dia je
"Kalau aku taknak? " kalau kau taknak aku kerat 100 badan kau jual kat Thailand.
Then aku dapat idea yang best gila. Aku smirk dan pandang dia.
END POV
"kalau kau taknak... "Jisoo ttbe je peluk Taehyung. Taehyung pun shock nak unta. Jisoo mula dgn idea dia yang dia kata Best gila tu.
"APPO!!! " ujar Taehyung lalu memegang tak sepatutnya.
"Padan muka kau! "Kata Jisoo. Actually idea dia is dia nak tendang tempat tak sepatutnya itu.
Taehyung hanya mampu menahan kesakitan. Lisa, Jennie, Jimin dan Rose terkejut macam unta.
Cafeteria
"Kamsahamnida.. "Ucap Jisoo semasa mengambil makanan.
"Unnie, duduk situ jom"ajak Lisa. Mereka berempat membawa dulang dengan berhati-hati.
Jisoo menarik kerusi dan mengambil chopstick besinya untuk makan. Tiba² muncul 7 orang teletubbies.
"Annyeong chagiya"Taehyung menarik kerusi di sebelah Jisoo.
"Aishh jinjja.. Annyeong baboya"balas Jisoo dan memberikan senyuman tak ikhlas dia tu.
"BULGOGI!!! "Taehyung merampas chopstick dari Jisoo.
JISOO'S POV
DAFAK?! Dia main ambil je chopstick aku pastu makan aku punya bulgogi. Eishh sedap hati dia je.
"Serious sedap"yup memang sedap lagi² kalau aku dapat tepek muka kau dgn BULGOGI YANG SELAMBA DIA JE AMBIL HAISHHH
"Ah nae mng sedap"terpaksalah kau Jisoo menahan nasib baik ada banana milk.
Belum sempat aku nak ambil banana milk tenuk pervert tu ambil dulu. HAISHHHH SAKITNYA HATI AKU!!!! DAHLAH BANANA MILK TU LIMITED SEDAP HATI DIA JE AMBIL HAISHHHH.
"Gumawo chagiya"
TO BE CONTINUED
Pendekkan? Huhu mianhae lama tak update tp dont worry nanti author rajinkan diri utk cari idea nae?
•VOTE || •COMMENT
KAMU SEDANG MEMBACA
Washroom+ k.t.h
Fanfiction→Akibat cara pertemuan yang amat pelik dgn Taehyung, Jisoo mula rasa dirinya disumpah dan secara perlahan mereka berdua terjatuh cinta sesama sendiri . "KIM TAEHYUNG APA MASALAH KAU?!"-Jisoo "Masalah aku is,kau dah masuk hati aku"-Taehyung