chapter 21

538 59 1
                                    

Xxx:kamu siapa pulak..!?

Jin:chagi..siapa yang datang tu..?

Kedengaran suara Jin dari belakang,Jin berjalan ke muka pintu.

Jin:cha....Eunji!?

Eunji melihat keadaan Jin dan perempuan itu,mereka hanya memakai jubah mandi.

Eunji:jadi ini adalah kejutan untuk saya ke!?

Jin:Eunji..saya..

Eunji bertindak menyimbah mee kacang hitam ke muka Jin.

Xxx:Alamak!?apa yang kamu buat..chagi kamu okey ke!?

Eunji:awak kejam!awak mempermainkan perasaan saya!awak fikir saya permainan awak!?

Jin:Eunji!

Eunji:sudahlah!saya sanggup korbankan perasaan saya demi awak!tapi awak mempermainkan perasaan saya!awak jahat!

Jin:sudahlah Eunji!

Jin memegang bahu Eunji dan mengoncang tubuh Eunji.

Eunji:semoga awak bahagia dengan perempuan ni!dasar muka tembokk!

Eunji melempar cincin ke tanah.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Jungkook berjalan di sekitar bandar untuk menghirup udara segar.Jungkook hanya menahan kesedihannya dengan hanya mengesat air matanya.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Eunji menekan minyak dengan kuat,keretanya semakin laju,Eunji memandu sambil menangis.

Harapanya supaya cepat sampai ke rumah.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

O.E:Eunji!apa dah berlaku dengan kamu!?SeokJin talifon omma tadi dia cakap suruh batalkan majlis perkahwinan esok!?

Eunji:omma..tolong jangan sebut nama dia lagi!

O.E:apa kamu ni!?kamu nak omma ma..

Eunji:sudah lah!saya dr.psikiatri tak semestinya saya kena faham perasaan setiap orang!perasaan saya macam mana!?

O.E:Jung Eunji..shii..

Eunji:sudahlah omma dan Seokjin sama sahaja!suka bertindak tanpa fikirkan perasaan saya!!!!

Eunji bertindak keluar dari rumah,Eunji berlari hingga ke bandar tangisannya langsung tidak berhenti.
Eunji POV

Kemana harus aku pergi?aku tiada hala tuju dan apa yang harus aku buat?
--------------–-------------------------------------

Sedang Jungkook berjalan di sebuah taman sambil menyepak batu di atas jalan.

Tiba²

Kehadiran Eunji secara mengejut di depan Jungkook membuatkan fikiran Jungkook bercelaru.

Jungkook:dr. Eunji?apa yang awak buat kat sini? Dan kenapa awak menangis?

Eunji:Jungkook shii!

Eunji terus berlari ke arah Jungkook lalu memeluk Jungkook.Jungkook hanya terdiam kerana terkejut.

Jungkook:dr. Eunji?kenapa ni?

Eunji:kenapa saya perlu lalui semua ni!?Jungkook shii!saya perlukan awak!

Baju Jungkook sudah dibasahi dengan air mata Eunji. Lalu, Jungkook membalas pelukan Eunji.

Jungkook:gwenchana...awak menangislah sepuas puasnya

Eunji:Jungkook mianhae..saya tak patut ikut Seokjin dari awal lagi..

Jungkook melepaskan pelukannya lalu dia menyapu air mata Eunji dengan tangannya.

Jungkook:janganlah sedih lagi..saya ada dengan awak..

Eunji hanya mengangguk, kini kesedihannya sudah reda.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

O.E:Eunji...mianhae..omma buat kamu jadi macam ni..

Eunji:gwenchana....sekarang, Jin dah tak ganggu saya lagi omma.

O.E:Eunji..bila kamu akan bertolak ke England?

Eunji:Esok omma..saya tak tahu bila saya akan pulang ke sini lagi..

•••
Tbc

[✔] Please Treat My Heart↭J.J.K (전정국)♥Where stories live. Discover now