Annemin ve babamin israrlari ile namaz kilmaya baslamistim bu talihsiz olay basima geldi. Sabah namazi icin koyumuzde bir camii ye gittim.Camii ye girdigimde normalde 3 5 kisi olurdu ama bu kez bir gariplik hissettim cemmat tam 25 kisiydi bir dugun veya yoldan gecerken namaz kilmaya geldiklerini düşündüm. Namaza bir köşeye durdum gariplikdirki cemaattaki bazi kisiler bana bakip guluyorlardi ve birden iceriye 3 4 tane 5 6 yaslarinda cocuklar girip bugun çarsambadir çarsamba diye bağırmaya basladilar ben de bugun persembedir dedim cocuklarda sen bizi mi sorguluyorsun diye sert çıkıştilar cemaatden bir buyuk arkasina donup dedi ki : O müsluman kisidir eger ona ilisirseniz ALLAH size cezalandırir . Dedi cemaat ve cocuklar birden ciktilar imama sokulup sordum: neler oluyor yahu dedim. Bir baktimki imam efendinin ayaklari tersti kendimi bir anlik hıșımla disarda buldum. Tedirgindim huzursuzdum evime dogru giderken gercek imami gordum camii ye gidiyordu ona sordugumda ise camiiye henuz gidecegini ne oradaki ormanda yasayan musluman cinler oldugunu ve bu cinnilerin her cocuklari oldugunda camiiye koye gelip sükür namazi kildiklarini soyledi bu olaydan sonra basima kotu olaylar gelmeye basladi. ARKADASLAR TAKİPTE KALİN 2 GUNDE BİR DEVAM EDECEGİZ TAKİPTE KALİN ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinni lerin Sırrı
Mystery / Thrillerbu hikayemde arkadasimla beraber yasadigimiz paranormal olaylari derledik iyi okumalar