,,Ahoj kočičko těšil jsem se na tebe,, řekl tajemný muž
,,Kdo jste?,, zeptala jsem se a v tom se otevřelo okénko u řidiče a uviděla jsem v zrcátku chlapa, vypadal tak na padesát. ,,Alfréde ty zmije jedovatá (:D :D :D) okamžitě mě pust nebo toho budeš litovat!!,, Chtěla jsem začít ječet, ale jeho bodyguardi mi zacpali pusu a vtáhly do auta na zadní sedadlo. ,,Kočička vytahuje drápky, jo?,, zeptal se mě provokativně Alfréd. V tu chvíli jsem to nevydržela a když jeden z bodyguardů nedával pozor vrazila jsem tomu parchantovi dala jednu do nosu. ,,Ty mrcho!,, sykl bolestí a vrazil mi facku. ,,Klid Petře, však já si to s ní vyřídím potom,, řekl Alfréd a do zrcátka na mě mrkl a se já z něho málem poblila, slizoun jeden.
Pohled Mika
Byl jsem v pracovně, když jsem uslyšel klepání na dveře ,,Dále,, řekl jsem a do dveří vešel Richard a vypadal naléhavě.,,Miku... jel jsem pro Caroline, ale nebyla nikde jel jsem do nemocnice tam nebyla a ani nezvedá telefon,, zvedl jsem se ze židle a díval se Richardovi do obličeje,,Musíme zavolat jejímu otci jestli se tam nestavila, i když je to pitomost,,začal jsem být neklidný a tak si vzal ze židle bundu,klíčky od auta a šel jsem si sednout do černého auta. nastartoval jsem auto, když vtom jsem viděl Richarda jak si sedá vedle mě a tak jsem se kamarádsky usmál, ale úsměv mi hned spadl, když jsem dupl na plyn a rozjel se. v polovině cesty do nemocnice mi to všechno začalo docházet a tak jsem prudce zabrzdil až jsem málem já i Richard vypadli přes přední sklo.
Richard:,,Uklidni se,,
Mike,,Sorry, ale už mi to všechno dochází,,
Richard:,,a co všechno ti dochází?,, řekl zmateně.
Mike:,, ta přestřelka, když jsme byli s Caroline na líbánkách.A pak ten únos,, řekl jsem a podíval se na Richarda.
Richard:,,Alfréd, to Alfréd jí unesl!,, vykřikl.
Na Richardovu odpověď jsem kývl na souhlas a zeptal se ho:,,už jsi zavolal otci od Caroline?,,
Richard:,,Ne ještě ne, mám mu zavolat?,,
Mike:,,už nemusíš,,
Pohled Caroline
Po pár minutách auto zastavilo před starou chatrčí, která stála před lesem. Petr mi otevřel dveře a silou mě vytáhl z auta. ,,Tady mi ji přenechej,, řekl Alfréd a převzal si mě od Petra. ,,Nešahej na mě ty postnukleární hovado,, vyprsknu na něj a odstrčím ho od sebe. V tu chvíli vytáhl odněkud pistoli a namířil ji na mě. Asi jsem zapomněla jak dýchat protože mi to vůbec nešlo. ,,Poslouchej ty mrcho, ty mi nebudeš rozkazovat,,zařval a strčil mě na Petra ,, vem jí do toho domu a hlídej jí ať neuteče,, když to dořekl nastoupil do auta a odjel pryč.,, No super ,, řekl Petr a podíval se mě s arogantním úsměvem řekl,, a co s tebou kočičko, jestli budeš vytahovat drápky budeš toho litovat,, posměšně jsem se na něj usmála a on do mě chytl kolem pasu a přitáhl si mě k sobě. byl tak hezký, ale nebyl to Mike. Začínal se ke mě přibližovat a já viděla jak našpuluje rty a tak jsem se od něj rychle odtrhla, ale on byl silnější a tak se mi to nepovedlo. Začal mě líbat, ale já kopla do nohy a on se ode mě odtrhl a řekl,,víš co jsem říkal o těch drápech?!,, a já se na něj podívala ,,nemáme už jít dovnitř,,zeptala jsem se ho káravě a on otočil oči v sloup a šel odemknout dveře.
Vevnitř ta chatrč vypadal ještě lépe než z venku. ,,ve svém pokoji máš nějaké věci na oblečení tak se běž převléct,, řekl a já se ho zeptala,,a kde mám pokoj?,, chytl mě za zápěstí a vedl mě do ,,mého'' pokoje.V pokoji jsem si sedla na postel a dívala se na Petra, který tam stál jako solný sloup a díval se na mě s tím jeho arogantním pohledem.
ČTEŠ
Mafiánská Touha ✔
RomancePříběh se teď snažím poupravit, protože mě deptá jaká jsem byla a nejspíš pořád jsem hrozná v psaní příběhů, ale tenhle je asi nejhůře napsaný. Gramatických chyb je tu nespočítatelně a mám chuť se za ně ukřižovat a proto jsem si řekla, že je musím n...