Škola

5 0 0
                                    

Dneska je pondělí a my jdeme do školy....

Vztali jsme a Matty šel dolů do kuchyně , a řekl ať tu zůstanu že mi donese překvapení... já si říkala co to asi bude..... A Matty nám nachystal..... tvaroh s borůvkami ... Mňam .... Ale.... počkat jak ví že to mám ráda ? ... No to je jedno :)

Jsem tu řekla že to má výborný :) .

On mi poděkoval a dal mi pusu . *.*

------

Museli jsme se chystat do školy , tak jsem se oblekla , vyžehlila vlasy a šli jsme spolu do školy .

Jak jsme došli do školy , šli jsme do šatny do skříněk (máme skříňku skoro vedle sebe ) . Měl za mnou přijít ke skříňce a nepřišel ! :( Začla hodina ... Učitelka se rozhodla že nás rozesadí ...
Mě posadila za Jussem . Natka seděla s Leničkou a Rozka s Mattym . A sedíme všichni čtyři uúplně někde jinde . První sedí Natka a Lenička v prostřední řadě pak já a Juss v pravé řadě a jako poslední sedí Rozka s Mattym uprostřed . Chtěla jsem s Mattym sedět já , ale nejde to :( .

Je hodina Matematiky a Matty mi furt posílá psaníčka :)
Je v nich napsaný :
Promiň Teri že jsem nepřišel za tebou ke skříňce.
------
Mrzí mě to !!!
-------
Vím že si to čteš a jsi nasraná , fakt promiň
-----
Když jsi naštvaná , tak jso krásná :* <3
----
Mrzí mě to , promiň

Mezi tím se mě ptá Juss co je , že jsem tak smutná ...


Já: To je jedno ...

Juss: Řekni mi to ..

Já : To je jedno , to je jen mezi mnou a Mattym ...

Juss: OK , promiň .

JÁ : Vpoho .


Poslala jsem mu vzkaz a v něm bylo :

J: No , dobře , já se na tebe ani nedokážu zlobit ...

M: Díky za odpuštění :* , Miluji tě . Já se taky na tebe neumím zlobit :) .

Já : Není zač , co bych bez tebe dělala ....

Byla přestávka na svačinu ....

Matty za mnou hned přišel a říká mi :
Teri , Miluji tě !!
Co budeme dělat po škole ?

Já mu na to říkám :
Můžeme zajít třeba do Parku :) ;)

Matty :
Dobře .
(A dal mi pusu <3 .)
Celá třída se na nás dívala , bylo nám to nepříjemné .. Ale co už , s tím nic neuděláme ... )


Škola skončila a Matty přišel za mnou ke skříňce a čekal na mě .
Potom už jsme šli domů , já šla k sobě domů a Matty šel k sobě domů , dali jsme si sraz na 2 hodiny odpoledne . Nachystali jsme se a sešli jsme se v Parku ...

V parku byl i jeho kámoš Juss se kterým sedím... Ale my jsme chtěli být sami dva bez našich kamarádů takže jsme šli do cukrárny .... Dali jsme si zmrzlinu ....



Pak už bylo kolem 7 hodiny večer tak jsme šli domů , já k sobě a on taky k sobě domů ....
Jelikož je škola tak jsem se musela učit, ale psali jsme si s Mattym ...




Promiňte že je to tak krátké ...
Pokračování příště..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 24, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

STĚHOVÁNÍWhere stories live. Discover now