Začiatok

30 0 0
                                    

Ahojte volám sa Smiley Cyrus. Mám 19 rokov. Moja naj kamoška je Kim, ktorá má 20. Sme naj kamošky na život a na smrť. :3 Medzi mojich naj kamošov patrí Austin Mahone a Justin Bieber. Áno sú to tí speváci, ale my sa k nim správame ako keby neboli vôbec slávny. 

S pohľadu Smiley :

Zomudila som sa na otravné zvonenie môjho budíka. Neznášam budíky, neznášam školu. Ako prvé som si to zamierila do kúpelky.  Urobila som rannú hygienu a išla som do šatníku. Najhoršia vec v živote "Čo si mám na seba obliecť" . Nakoniec som sa musela už rýchlo rozhodnúť ináč budem meškať. Vybrala som si biele tielko pod zadok s nápisom I Hate Boys :* a k tomu normálne čierne legíny. Nahádzala som si všetky potrebné veci do tašky a utekala som dolu schodami. Doma už nikdo nebol mama a otec chodia domov iba málokedy a sestra tá išla niekam na zájazd. Obula som si biele conversky a mohla som konečne vyraziť. Zamkla som za sebou dvere, dala do učí sluchatka a vyšla smerom do školy.  S Kim sa stretávame pred školou lebo bývame od seba dosť ďaleko. Tak musím ísť do školy sama. SUPER !!  Zrazu pri mne zastavilo čierne BMW....

.............................................................

Pokračovanie nabudúce :)

Lala

Never say NeverKde žijí příběhy. Začni objevovat