1. Bölüm

32 6 3
                                    

Havalimanına varmıştım. Türkiye ' ye  uçan uçağı beklemeye başladım . Henüz 2 saatim vardı . Pasaport ve lazım olacak aciliyetli eşyalarımı sırt çantama koydum. 

Cam kenarına yakın olan bir yere oturdum. Ve Fransa ' ya son kez baktım . Türkiye ' ye gitmemdeki amaç onların dininin nasıl bir  şey olduğunu öğrenmekti . Şimdiye kadar bir çok din araştırdım . Ama hepside bana  nedense  saçma geliyordu . İşin içinde başka bir şey vardı , kilitli odamın anahtarını bulamamak , kafamdaki sorulara cevap verememekti .

Çantamdan bir defter çıkarıp
" 26. 11. 2016 Türkiye " diye bir başlık atıp bomboş olan sayfaya baktım . Bu sayfayı tamamıyla müslüman dini hakkında olan bilgileri yazıcaktım. Evet ! Bakalım nolucak , hayatımda yeni olarak ne öğrenicem , merak başladı yine ...

... Annem ben daha küçükken beni kiliseye götürür orada değişik hareketler sergileyip bu hareketlerin  aynısını benimde yapmamı isterdi .
Ne kafaysa benimkide... pek anlam veremiyordum buna .

23 yaşındayım ve hala doğruyu yanlışı bulamadım. Bence bu dinlerin sadece bir tanesi doğruydu ... Yada hepsi uydurmaca bir yalandı .

Uçak saatim gelmişti ... Oturduğum yerden kalkıp  bavulumuda alarak bineceğim uçağa doğru ilerlemeye başladım. Gerekli işlemleride hallettikten sonra uçağa binmiştim.

Cam kenarında olan koltuğuma oturup gerekli talimatlarıda uyguladıktan sonra yolculuğa başlamıştık.

Uçağın yavaş yavaş ilerleyip ,  yukarıya doğru  havalanması ve sonrada bulutların üstünde yolculumuz başlamıştı . Fransa şimdi benden çok uzaktı .

Bu kitap ilk deneyimim . Emeğe saygı için lütfen vote ve yorumda bulunalım . Okuyup beğenenlere teşekkür ederim . Bir dahaki bölümde görüşmek üzere
         
             " FATMA YAMAN "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 09, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DÖNÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin