Merhaba arkadaşlar.Ben bu sayfayı yeni açtım.Umarım hikayelerimi beğenirsiniz. :DDD
Merhaba.Benim adım Jesy.Ben Los Angeles'ta yaşıyorum.Ve en iyi arkadaşım ise Jade.Benim bir abim var onun ismi ise Niall.Evet.Ciddiyim Niall Horan.Annem ve babam iş nedeniyle Almanya'ya gitmek zorunda kaldılar.
Güneş ışıkları odamı aydınlatırken içimden bir küfür savurup elimi başıma siper ettim ve güneşe arkamı döndüm.Küfür etmek beni rahatlatır.Ama sadece içimden değil insanların yüzüne bile söylerim.Evet bunu yapabilirim....Tam uykuya dalmıştım ki içeriye hışımla Jade geldi ve kulağımın dibinde"Hadi uyaaannn!!!!" diye bağırdı.Neredeyse kulağımı sağır ediyordu.Daha fazla dayanamayıp gözlerimi açtım ve"Ne bağırıyorsun kalktım işte!!!" dedim.Jade;"Hala kalkmadın yatıyorsun" "Evet kalktım" "Hayır kalkmadın" ne kadar inatçı ahhh.Ve hala bağırmaya devam ediyor....pes edip yataktan fırladım ve Jade'e"Tama kalktım oldumu" dedim ve Jade ikna olmuş bir tavırla"Evet oldu tatlım.Hadi git elini yüzünü yıka ve aşağıya gel.Öptüm." dedi ve odadan çıktı bende lavobaya gidip ihtiyacımı karşıladım ve aşağı indim.Nefis kokular alıyordum.İndiğimde güzel bir kahvaltıyla karşılaştım.Ve Niall her zamanki gibi ben gelmeden başlamıştı.Onun bu haline güldüm ve sofraya oturdum.Hayvan gibi yiyordum.Çok lezzetliydi.Jade;"Yavaş ye boğulacaksın!!"dedi.Ve gözdevirip sofradan kalktım üstüme beyaz bir omzu açık olan ve üstünde "F*ck" yazan kazağımı giydim ve altıma kot mavi şortumu giyip evden çıktım.Ve Jade'ye;"Ben çıkıyorum akşam görüşürüz"dedim ve evden çıktım...
Okulun kapısının önüne geldim ve içeri girdim.Okuldan nefret ettiğimi sölemişmiydim.Kim nefret etmezki zaten....Neyse sınıfım 11/B ydi.Sınıfa girdiğimde ders başlamamıştı ve boş bir yere geçip oturdum ve hocayı beklemeye başladım.Dersimiz kimyaydı ve adıherneyse sınıfa girmişti veee başlıyoruz....
Zil sesini duyana kadar uyuduğumu hiç farketmemiştim.Anında dışarı çıktım ve kitaplarımı dolabıma yerleştirdim.1 desim kalmıştı ve o da matemetik ahh nefret edrim matematikten.Ders zili çalmıştı ve sınıfa doğru ilerledim.Ders başlayınca içeri matematikçi ve yanında kıvırcık saçları ve yeşil gözleri olan bir çocukla girdiler ve kendini tanıtıp boş bir sıraya oturdu.Sanırım ünlü bi-heeyy dur bi dakika bu abimin arkadaşı Harry Styles'tı.Sınıfta ben hariç bütün kızlar ona bakarken dersi dinleyemiyorlardı.Arada göz ucuyla bana baktığını gördüm.Ama hiç oralı olmadım.Zil çalınca kitaplarımı toplayıp eve doğru yol aldım.Giderken Zayn ile karşılaştım.Arabasıyla önümde durdu ve "Ben seni eve bırakırım güzellik" dedi ve ben de;"Memnuniyetle bayım" dedim ve gülümseyerek arabaya bindim.Eve geldiğimde ona teşekkür edip eve girdim.Ve direk yatağa daldım çünkü bugün gerçekten yorucu bir gündü.Yattığım zaman yarın neler yapacağımı düşündüm ve uykuya daldım.....
Evet hikayem 10 voteyle yeni bölüm gelir.Görüşlerinizi bekliyorum. :DD