Am inchis calculatorul si am oftat zgomotos:
-Pfff.....ultimul episod din "The Vampiri Diaries" !! Mai e mult pana va aparea următorul. Off...Nu am rabdare !
Ma trântesc pe perne si privesc timp de câteva minute tavanul meu albastru inchis pana când m-a striga fratele meu ,Will:
-Eleanor ! M-a sunat Emma si mi-a spus ca la ora 13:30 aveti repetiție !
-Aualeu ,am uitat ! Cat e ceasul ?întreb eu sărind ca arsă din pat
-Hmm...e 12:45 ,eu zic sa te pregatesti!
-Ok,mersi ca mi-ai amintit !strig eu si fug repede in baie.
Am nevoie de o baie,put ca naiba ! Nici nu stiu cum am putut sta asa ! Bine e si normal sa put asa daca de dimineata am fost la sala. Munca te mai face sa si suferi ,nu ? Nu ca m-ar durea ,dar totusi nu pot sa stau nespălate. Deschid apa si incep sa ma dezbrac încet, după intru in apa si simt cum pielea mi se relaxează. Incep si m-a spal pe cap si corp si in câteva minute sunt gata,asa ca ies si îmi iau halatul meu pufos alb cu sclipici. Clatesc vana si ies din baie. Merg in dressing si îmi iau:Îmi îndrept părul si cobor jos pentru a mânca ceva inainte de plecare. In living era Will care se uita la ultimul episod din TVD (The Vampire Diaries).
-Will vezi ca Stefan......, incerc sa-i dau spoilere ,dar dintr-o data sunt întreruptă:
-Nici sa nu te gândesti ! Am primit prea multe spoilere de la tine legate de toate serialele din lume. Frate,cum reusesti sa te uiți la ele înaintea mea ? Tu mai ai si liceu ,iar eu am tot timpul din lume si tot tu esti aia care da spoilere. spune Will ridicandu-se de pe canapea venind spre mine.
-Ce pot spune,sunt foarte rapida ! spun si îmi dau părul pe spate ca o diva.
Asta il face pe Will sa rada:
-Vai draga, ce diva suntem azi. Ce vrei de mâncare ?spune Will uitandu-se in frigider.
-O salata , te rog !spun eu sărind pe scaunul din fata mesei.
-Ahm....avem doar o cutie cu suc de portocale si o rosie.zice Will aratandu-mi singura mâncare din frigider.
-Din nou ai uitat s-a mergi sa cumperi mâncare ? Ai si tu o singura treaba si nici pe asta nu o faci...
-Hai taci ,am avut treaba !
-Ce treaba ?! Sa te giugilesti cu Emma pe la toate colturile ?
-Poate ! Acum nu mai face fite ca merg sa cumpăr de toate după ce pleci .zice Will închizând frigiderul
-Ok,ok ! Voi mânca in oras cu fetele.spun si m-a ridic.
Îmi iau geanta ,il salut pe Will si plec. De data asta merg pe jos ,nu îmi trebuie un taxi ,mai am o jumatate de ora asa ca pot trece si pe la Starbucks si Salad Box.
Cred ca va întrebati de ce nu iau masina , nu ? Pai pana pe 31 decembrie ,eu Eleanor Ashton am 17 ani, numai atunci fac 18. Nu e asa frumos sa te naști pe 31 decembrie pentru ca toata lumea serbeaza ,,Noul An,, si eu nu pot sa-mi țin ziua....Pana la 14 ani nu cred ca mi-am tinut-o cu prietenii mei ,dar de atunci in fiecare an o tin cu ei si familia mea. Nu am asa mulți prieteni,adică sunt populara in scoala numai din cauza trupei noastre "Black Shadows" ,dar cei de la scoala nu sunt prieteni apropiați si nici adevărați,bineinteles înafară de prietenele mele. Le veti întâlni mai încolo,acum nu va spun nimic despre ele. Hihi. Ok...deci am intrat la Starbucks si am mers direct la casa pentru a comanda bauturile. -Hey Summer !spun eu si sar peste tejghia s-o imbratisez. Summer este una dintre prietenele mele cele mai bune, ne cunoastem din clasa a 4-a ,dar am inceput sa stam impreuna numai din a 6-a,de atunci suntem nedespartite. O iubesc pe Summer,tot timpul pot sa-i spun secretele mele fara sa le afle altcineva, barfim impreuna.....facem pe nebunele....clasic :)) si alte chestii.... Visul ei a fost sa lucreze la Starbucks si asta sa intamplat ,misto,nu ? E o bruneta destul de sarcastica si tupeista,dar mie imi place asa cum e ,chiar daca uneori intrece masura cu sarcasmul ei. Ok...cred ca stiti destul de multe despre ea.
-Oh...buna Eleanor !spune ea ,putin uimita de faptul ca am sarit peste tejghia ca s-o imbratisez.
-Nu vii la repetiti ?zic eu . Ah....am uitat sa va spun ca si Summer face parte din trupa . Ea canta la bass si e si back up singer.
-Ba da,numai ca sefa mi-a spus sa mai iau inca cateva comenzi.
-Ah...ok,pai poti sa-mi iei si mie comanda ,te rog ?
-Normal,zii !
-Pai...vreau o ciocolată caldă ,o vanilla cream si 2 cafele americane .
-Imediat !spune Summer si pleaca pentru a pregăti băuturile.
După 20 de minute vine Summer îmbrăcată de plecare cu băuturile in mana.
-Sunt gata ! Putem pleca !spune ea inmanandu-mi 2 băuturi.
Am iesit afară si am mers la Salad Box . Am comandat 4 salate si am plecat la studioul domnului Kolton ,tatal lui Jordan. Jordan este alta prietena de a mea. E foarte drăguță ,dar uneori e putin pe langa ,dar nu-i bai. E ok asa cum e. Ok,deci acum 7 minute am plecat de la Salad Box ,am luat un taxiu si am plecat la studio. Odată ajunse acolo ne întâlnim cu Emma si Will in fata clădiri. Amandoi se savurau din priviri. Bleh.... Iti dai seama ca acum un an nu l-as fi vazut cu Emma. Inainte se urau ,nici nu puteau sta in aceasi camera câteva minute fara sa se certe. Si acum....uitei in fata cladirii tatălui lui Jordan sarutandu-se...,dar trebuie totusi sa accept asta,nu ? Adică nu se casatoresti asa ca e bine...sper.
-Hey !spune Emma sărind înspre noi ,tragandu-l pe Will după ea.
-Buna Emma !salutăm noi.
-Haideti mergem , e 13:40 ?!spune Emma grăbită
-Da,hai !zice Summer tragandu-ma de mana după ele.Salut ! Aceasta este noua mea carte , sper sa va placă ! Voi scrie mai departe si la cealalta ,nu va faceti griji ! Dar daca nu ati auzit de cealalta carte a mea ,se numeste "Intarziata" ! Am emoti pentru cartea asta , nu stiu daca o sa va placă..... Multumesc mult pentru sprijin Bookworms_world_ si ADeeaB . Va iubesc ! Paa !
CITEȘTI
Viitoare vedeta internationala
Teen FictionO fata de 17 ani din Paris ,Franta pe nume Eleanor Asthon este pasionata de muzica. Cel mai mult iubeste sa cante la chitara ei electrica . Ea cu prietenele ei cele mai bune au o trupa numita ,,Black Shadows". Viata ei este destul de normala pana ca...