Povestea lor

41 3 0
                                    

A trecut un an si ei se iubeau tot mai mult! Isi facuse-ra deja planuri de viitor, aveau multe vise in cap, o casa, o familie...

Se iubeau atat de mult incat erau foarte gelosi...mai ales fata! :)) Si din cauza asa ea se supara mereu pe el, dar in gluma. Erau atat de diferiti incat si prieteni lor se intrebau..,,-Oare cum au ajuns astia doi impreuna??'' El era tipul rebel, iar ea era fata cuminte si timida. Asta pentru ei nu conta! Ei nu se iubeau din cauza frumusetii sau din cauza banilor! Se gandeau ca amandoi vor avea un viitor frumos impreuna.Erau fericiti...Petreceau tot timpul impreuna, stateau amandoi in banca la scoala, vorbeau in toate pauzele, se tineau de mana, se pupau....Cand erau amandoi, parca toate problemele si greutatile plecau.... se simteau ca si cum numai ei doi erau pe pamant!

Fata era prima persoana care ii spunea ,, Buna dimineata'' si ultima care ii spunea ,, Noapte buna" El era cel mai fericit baiat din lume ca si-a gasit o astfel de iubita, si ea la fel!

Erau cel mai frumos cuplu! Baiatul ii facea cadouri aproape in fiecare zi....De 1 martie ia daruit cel mai frumos martisor si cel mai rosu trandafir! Aveau o legatura...se iubeau cu ADEVARAT!


Eu si elUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum