II. Intalnirea

16 4 0
                                    

II. Intalnirea 

    Exact cum ma asteptam. Privirile lor ma patrundeau.Haita de lupi s-a marit cat timp am fost plecata.Dar... lipseste ceva..cineva... Ochii pe care ii caut nu ii gasesc. Verdele ce mi-a bantuit mintea nopti intregi, culoarea specifica ce am cautat-o in privirea multora, nu este aici. 

- O sa apara si el . imi sopteste in ureche o voce cunoscuta. Buna seara, Lady Amaya! Bine ai revenit acasa! era Fried Nisst, cel mai bun prieten al lui Rylan. 

- Buna, Fried! Bine v-am regasit pe toti. am facut neauzit comentariul lui de inceput si se pare ca si el a inteles. Buna seara, dragilor! am spus cu voce tare. Ma numesc Amaya Haines, pentru cei noi, iar pentru restul pot spune doar ca mi-a fost dor de voi! 

- Amaya ! Amaya Haines! O, Doamne, nu te-as fi recunoscut niciodata! Parca esti o celebritate! Ma mai tii minte? Hmm? Hmmm? Nici n-ai avea cum! Cand eram mici nu puteai sa vezi alt baiat inafara de Rylan! 

- Gata, James. Nu o ataca! Imi cer scuze in numele copilandrului nostru, Amaya. Probabil nu ma mai tii minte nici pe mine. imi spuse un baiat, ba nu, un barbat , blond cu ochii albastrii ca cerul. Era inalt, mai inalt decat Fried care era cel mai in varsta dintre noi. Avea o fata masculina, dar placuta, imi zambea cu toata gura ceea ce ii arata bunatatea. Si-a inclinat usor capul in fata mea, lucru care m-a facut sa simt respect pentru el.Ma atragea! Ochii lui ma admirau si ma captau catre el. Imi ia usor mana si mi-o saruta, probabil pentru a atenua tacerea lasata, apoi spune. -Sunt Aust Nisst, fratele mai mic al lui Fried. 

- A,a, Aust??! Dar erai un copil cand am plecat! 

- Copil? Avem aceeasi varsta! Haha. Poate nu eram atat de dezvoltat ca ceilalti, dar 7 ani schimba multe. 

- Poti spune asta! Fried arata la fel, dar tu mi-ai intrecut asteptarile cu mult! 

- Fried arata la fel, ca un adevarat gentleman, asta ai vrut sa spui, Lady Amaya? interveni Fried. 

- Sigur ca da, dragule! Haha.. 

       Ne-am lasat un pic dus de valul discutiei, uitand complet de oamenii din jur.Stiu sigur, si poate si altii au observat, cu fiecare cuvant pe care il scoteam ma uitam in jur. Nu era. Nu aparea. Il cautam . De ce il cautam atat de disperata? A, da! Din curiozitate! Calmeaza-te, revin-o in discutie, fi perfecta! Amaya, tu esti tot ce conteaza acum! 

- Buna, Amaya! imi spune o fata. Micuta de statura, cu un par rosiatic cret care o face usor de recunoscut. Era Barbara Moore. In trecut iubita lui Fried si se pare ca si in prezent, pentru ca nu a ezitat sa il ia de mana. 

- Buna, draga mea! Vad ca totul este in regula cu voi! Precizez in timp ce ma uitam la mainile lor impreunate. 

- Da. raspunse ea scurt, rosind puternic. 

- De fapt, anul ce urmeaza intentionam sa facem nunta. spune cu voce tare Fried, cu voce prea tare, parca pentru a fi auzit de toata lumea din sala. 

         Discutiile cu restul oamenilor continua. Vad figuri noi, intru iar in legatura cu oameni pe care ii uitasem, dar evit pe cei ce ii cunosc cu adevarat. Simt tensiune intre unii, atractie intre altii, plictiseala din ochii unora, curiozitatea legata de mine in cazul altora. Dar.. sunt incompleta. Da. Sunt incompleta aici fara el. Nu pot sa rad, le raspund mecanic, imi afisez zambetul placut pentru toti si ma uit fix in ochii lor, dar nu sunt ceea ce caut eu. Sunt seaca. Offf.. unde e baiatul cu sampanie?! Ah, si-a dat seama ca il caut . Imi cer scuze si ma departez usor de multimea formata in jurul meu. Se despart si ei, punctul de interes a plecat.

       Ii fac semn sa ma urmeze si ies pe micutul hol ce da spre toalete si salonul de poker al barbatilor.Dau rapid pe gat un pahar de sampanie, iau un altul in mana si ma sprijin de perete. As avea nevoie de o tigara! Ce dracu se intampla cu mine? Si daca am nevoie de o tigara scot una din poseta si fumez! Cine ma retine? Amaya !! Revin-o la realitate! Ai 23 de ani si esti in vizita la vecini tai, nu ai 16 ani si esti acasa la asa zisul tau iubit si la parintii lui care nu te plac intr-o casa pe care o urasti dar speri sa locuiesti in ea la un moment dat in viata ta! Aolo! Tu te auzi?? Beau si celalalt pahar de sampanie si intru inapoi in salon. Imi aprind o tigara si iau loc pe fotoliu, langa Fried. Aceasta imi toarna putin ceai si rade pe sub mustata. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 30, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Sweet and SourUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum