MELEZ KRALİÇE

483 15 0
                                    

   Mehter Marşı'nın sesiyle pardon alarmın sesiyle uykumdan sıçradım ve güne harika başlangıç yaptım! Yerle öpüştüm..
(Medya=Elena)
Herneyse kendimi tanıtayım size ismim Elena Swarm 16 yaşında yaşındayım ve yarın doğum günüm!
Bir abim var. Kendisini hiç sevmem. Şaka tabi arada küçük atışmalarımız dışında kendisini çok severim. Abimin adı John 23 yaşında.

Daha fazla uzatmadan zombi gibi kalktım. Banyo ya girmeyi akıl ettim ve üzerimdekileri gelişigüzel fırlattım.

Kısa bir duş alıp hemen iç çamaşırılarımı giydim. Bugün cumartesi idi ve alışveriş e gidicektim doğum günüm için. Üstelik sevgili(!) ağabeyim ile. Beyaz kot şort ve sıfır kollu mavi tişörtümü giyip saçlarımı taradım. Yandan dağınık örüp açık pembe rujumla hoş bir görüntü kattım.

Aşağı indiğimde abim ayağıyla ritim tutarak beni bekliyordu
"Nihayet teşrif ettiniz hanfendi"
Diyerek gözlerini devirdi. Yanağına sulu bir öpücük kondurup dışarı ayakkabılarımı giydim. Abimin siyah BMW'sine binip yola koyulduk
✴✴✴✴✴✴✴✴
3 saat süren alışveriş sonunda siyah harika bir elbise almıştım! (Medya)
Abimin elinde 7,8 poşet homurdanarak arabaya ilerliyordu.Sırıtarak ona bakmaya başladım.
"Ne bakıyon çok mu komik"
"Evet" diyip burun Kıvırdım
O sırada duvara pardon ! Bir öküze çarpmamla yerle yine öpüştüm. Canım yer ya hiç bi gün ayrı kalamıyo benden.

İç sesim küfredip ayağa kalktım bana çarpan öküze! sinirle baktım. O ise bana sadece
"Önüne baksana!" Demişti. Sinir kat sayılarım artarken
"bakmazsam nolur?!" Dedim. Bu cesaret nerdendi valla bende bilmiyorum.
Çocuğun üstüme yürümesyle geriledim o sırada abim araya girip çocuğu yumruğuyla tanıştırmıştı.  Çığlımla geriledim.
"Abiiii!! Durr"
Sesimi duymuyordu. Etraftaki herkes de sanki sinema gibi izliyordu.
"Ne bakıyorsunuz ayırın" diye bağırmamla ayırdılar.

Çocuğa baktığım da perişan durumdaydı. Ee kimin abisi,ama abim aşırı güçlüydü bu biraz tuhaftı ama neyse....

✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴

Bugün doğum günüm dü!! En iyi arkadaşlarım Bella ve Alice gelcekti.  Hemen uzun bir duş alıp siyah yeni Aldığım elbisemi giydim, eyeliner ve bordo Rujumu sürüp saçlarımı maşa yaptım. Topuklu ayakkabılarımın çıkardıkları ses ile aşağı indim. Alice,Bella,abim,annem ve babam bana gülümseyerek bakıyordu. Hepsini öptüm. Herşey çok güzeldi balonlar yiyecekler içecekler...
Alice kırmızı bir askılı elbise Bella ise siyah elbise giymislerdi. İkiside harika idi.

Koltuğa geçip Bella ve Alice ile dedikodu yaptık. Bella bugün kavga ettiği çocuğu anlatmaya başladı.
"Allah'ımın dingili gelmiş Bana sen vurdun araba diyo!! Bir indim arabadan Alice tuttu!."
Alice ile ben kahkahalar atarak gülüyorduk. Babamın sesiyle kendime geldim
"Herkes bi toplansın." Sesi normal den çok ciddi ve soğuktu.  Bişey vardı ama neyse içeri geçtiğimizde abim ve annem stresli bir şekilde bize bakıyorlardı.  Kaşlarımı çattım. Sessizliği bozan ben oldum
"Biri burda neler olduğunu açıklayabilirmi? !" Dedim yüksek çıkan sesimle. Alice ve Bella da çok tedirgindi sanki bişey biliyor lar gibi. Babam araya girdi
"Elena bak kızım biz seni çok seviyoruz ve herzaman sevicez... sen bir melezsin kızım bunlar sana delilik gibi gelebilir ama sen bir melezler Kraliçe sisin. Yani kurt vampir ve büyücü melezi. Dünyadaki herkes ve hersey den çok güçlüsün. "

kendimi gülmemek için zor tutuyordum hadi ama! Böyle şeyler ancak film lerde olur. Gülmemi tutamayarak gür bir kahkaha attım. Abim John bana tek kaşını kaldırarak söze girdi
" Elena ciddiyiz biz. Hatta Alice ve Bella vampir. Annem köken, kurt babam köken vampir. Bende bir vampirim hakikat bu."

Gerçekten ciddilerdi!  Alice ve Bella ya baktıklarmda bana bakıyorlardı
"A-anne b-ben şimdi.." diyebildigim kekeleyen sesimle
"Evet kızım sen melezsin yarın Bella ve Alice ile vampir okuluna gidiyorsun orda güzel ve yeni bir hayatın olucak sana ordan ev tutucaz.  Alice ve Bella ile kalıcaksınız " dedi gülümseyerek.
Kızlar la kalmakmı! Gülen yüzümle koşarak kızlara sarıldım. Onlar da gülerek bana karşılık verdiler. Ama bu mutluluk kısa sürdü gözlerim de oluşan acı ile tiz bir çığlık atıp dizlerimin üzerine düştüm. Abim bir hışım ayağa kalkıp
"Dönüşüyooorrr!!" Diye bağırdı. Damaklarımda oluşan sızı ile elimi dişlerime getirdim çok uzamışlardı. Ama gözüm hala yanıyordu. Çığlıklarimla ve hıçkırıklarımın arasında zor konuştum
"A-a-anne ç -çok acıyor dayanamıyorum"
Annem diğer tarafıma abim ve babam diğer tarafıma geçerek elimi tuttular.
Alice ve Bella da başımdaydı .
Babamın zar zor duyduğu sesle gözlerimi kapattım.

"Sakın kendini bırakma Elena!!"

MELEZ KRALİÇE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin