Quan arriban les 17:00, la Leila i en Jordi es troben el parc...
Comencen a parlar de les classe...com les haurien de arreglar, perquè no ho troben gens fàcil aguantar 3 hores sense parlar-se, i només poder parlar mitja hora...etc.
Quan arriban a la conversació de quines relacions han tingut duran els últims anys...la cosa s'ha posat emocionat en el sentit de que hi ha "salseo". Comença en Jordi tocant-li la galta de menera dolça i la besa. Però de menera molt forta i la Leila si torna.
El Jordi li pregunta si vol anar a casa seva, a l'habitació, ja que està sol perquè els seus pares estan de vacances a New York.Quan arriben a casa, els pares d'en Jordi estan a casa. Quan la Leila els veu s'en va corrents de casa. I li diu a en Jordi per el wattsapp:
Leila:Per què els teus pares estan a casa quan tu em vas dir que estaven de vacances...???
Jordi:Perquè no me en recordat que tornaven avui.
Leila:Ja clar el que tu diguis, lo nostre ja s'ha acabat per sempre més.
Jordi:No si us plau, Leila no em deixis, recorde la conversació de ahir a l'hora del pati...em vas demostrar que de veritat m'estimaves i jo igual.
Leila:Ja ho se...però esque...no...m'agrada que quedem per...i hi hagin els teus pares no ho trobo normal.
Jordi:Ja ho se, però tu ja saps que t'estimo molt i t'ho he demostrat de totes les maneres que he sapigut...
Leila:Doncs...podem seguir liant-nos però no res més, d'acord??
Jordi:Vale, però més tard pode si no...?
Leila:Depèn, ja ho veurem, hem de tornar a quedar.
Jordi:Vale, demà a l'hora del pati ho planejam, dew.💓
Leila: Adéu Jordi fins demà.💕
ESTÁS LEYENDO
No em diguis amor
HumorUna nena queda amb un nen i es lian després senfaden, tornen a quedar, es tornen a liar i.......