" Yahh Kim Taehyung !" Jerit seorang lelaki yang bergigi bunny sambil berlari ke arah V .
" Kau pergi mana ? Namjoon hyung cari kau tahu tak ? " katanya sambil meluku kepala V .
" Sakit la biskut ! Ala aku lambat kejap je pun . " ucap V sambil mengosok kepala nya yg telah diluku oleh namja tadi .
" Kita dah lambat masuk kelas kau tahu . Cikgu Lee dah masuk dah mesti aku kena denda nanti sebab masuk lambat. Kau lah ni ! "
" Sorry arhh , kookie . Aku tolong Laesya cari pejabat tadi "
" Laesya ? Sapa ? "
" Lupa pulak nak kenalkan. Ha ni Laesya. Laesya ni Jungkook atau kau panggil je biskut hangus " kata V sambil memeluk bahu Jungkook .
" Annyeong , Laesya Kim imnida . Selamat berkenalan . Saya nak mintak maaf sebab buat korang berdua terlambat masuk kelas "
" Ahh takpa lahh . Dah jum kita masuk kelas " ajak Jungkook lalu berjalan ke kelas mereka.
--------------------------------------------------
" Jimin ! Awak tak boleh buat saya macam ni ! " jerit seorang yeoja sambil tangannya pantas menarik tangan Jimin.
" Ehh perempuan ! Aku kata aku nak kita break kan ! Lepaskan aku ! Kau tu sama je macam perempuan-perempuan lain ! Gilakan harta ! Hari - hari menghabiskan duit aku ! " kata Jimin lalu terus meninggalkan yeoja tadi keseorangan di tengah-tengah taman .
' Huh aku dah lambat sebab perempuan tu nasib papa pemengang saham terbesar di sekolah jadi diorang takkan berani marah aku ' gumam Jimin dalam hati sambil menuju ke kelas.
' Tokk Tok Tok '
Jimin masuk ke kelas tanpa menghiraukan mata- mata yang memandangnya. Dia tahu dia dah lewat 2 jam dari waktu start sekolah .
Tanpa berkata apa- apa Jimin terus duduk di sebelah Suga lalu mengeluarkan buku teks dan terus membacanya seolah- olah dia tidak melakukan masalah apa-apa .