1. Το Κοκάλινο Βραχιόλι

1.6K 105 7
                                    

     Άνοιξε τα μάτια της ταραγμένη και ανασηκώθηκε. Ήταν ιδρωμένη και λαχανιασμένη, λες και την είχαν κυνηγήσει στ’ αλήθεια και όχι στο όνειρό της.
     Το δωμάτιό της ήταν σκοτεινό. Μόνο ένα αδύναμο φως τρύπωνε από το παράθυρο και έδινε στα λιγοστά έπιπλα μια κιτρινωπή, άθλια όψη. Φαίνεται πως η Ελίνα είχε ξεχάσει να κλείσει το πατζούρι πριν κοιμηθεί.
     Κοίταξε το ρολόι στο κομοδίνο της. Έδειχνε τρεις το πρωί.
     Έτριψε τα μελίγγια της και προσπάθησε να διώξει τη εικόνα του παραμορφωμένου άντρα που την βασάνιζε τις τελευταίες μέρες στον ύπνο της.
     Πέταξε το μουσκεμένο από ιδρώτα σεντόνι και σηκώθηκε από το κρεβάτι. Περπάτησε ξυπόλητη στο παρκέ και βγήκε από το υπνοδωμάτιο. Έστριψε αριστερά στον στενό διάδρομο, άνοιξε το φως και μπήκε στο μικρό μπάνιο. Ήπιε νερό από τη βρύση, μέσα από τις χούφτες της.
     Η κοπέλα κοιτάχτηκε στον καθρέφτη.
     Σαν κοριτσάκι κάνεις, είκοσι τριών χρονών γαϊδούρα! μάλωσε τον εαυτό της. Χτένισε τα μαύρα, ατίθασα μαλλιά της με τα ακροδάχτυλά της.
     «Τέρμα τα θρίλερ για φέτος» σκέφτηκε η Ελίνα φωναχτά. Ο Ντίνος θα τσαντιζόταν αν άκουγε την απόφαση της κοπέλας του, μιας και ήταν λάτρης των ταινιών τρόμου.
     Η Ελίνα βγήκε από το μπάνιο και κατευθύνθηκε προς το χολ, το οποίο χρησιμοποιούσε σαν μικρό σαλονάκι. Τα λίγα χρήματα των γονιών της δεν της επέτρεπαν να έχει πολλές ανέσεις. Μέχρι να έβρισκε δουλειά, θα έμενε κολλημένη εκεί, στην άβολη, ανήλιαγη σπηλιά της.
     Ξάπλωσε στον καναπέ και ψηλάφισε στο σκοτάδι για το τηλεχειριστήριο. Το βρήκε παρατημένο δίπλα στο γεμάτο σταχτοδοχείο και σε ένα άδειο σακουλάκι από πατατάκια.
     Τσιγάρο, πατατάκια και TV, σκέφτηκε και άνοιξε την οθόνη της παλιάς τηλεόρασης. Τρία πράγματα που πρέπει να ελαττώσω
     Η κοπέλα κοίταξε το καμπυλωτό σώμα της. Η γαλάζια φανέλα και το ασορτί σλιπάκι τής έπεφταν στενά. Καιρό τώρα ήθελε να αδυνατίσει, μα δεν έκανε και σπουδαίες προσπάθειες για να το πετύχει. Ο Ντίνος της έλεγε πως δεν ήταν καν γεματούλα, μόνο πως έπρεπε να προσέχει την υγεία της. Τι περιμένεις να σου πει ο άνθρωπος που δεν θέλει να σε στεναχωρεί; σκέφτηκε η Ελίνα.
     Μια εκπομπή τελεμάρκετινγκ, την οποία παρουσίαζε ένας φρεσκοξυρισμένος άντρας με εκνευριστικά χαρωπή φωνή, έριχνε στην Ελίνα και στο ακατάστατο χολ υπνωτιστικές αποχρώσεις του γαλάζιου. Ανοιγόκλεισε τα μάτια νυσταγμένη και χασμουρήθηκε. Άρχισε να κάνει ζάπινγκ.  Τελεμάρκετινγκ, τελεμάρκετιγκ, αρχαία σειρά σε επανάληψη, διαφημίσεις, τσόντα, αρχαία σειρά σε επανάληψη… 
     Πάγωσε.
     Ένα ρίγος διαπέρασε την πλάτη της. Ο αντίχειράς της είχε μείνει στο κουμπί «8». Το μυαλό της προσπαθούσε να προφτάσει και να αποκρυπτογραφήσει τον τρόμο που κυρίευσε το σώμα της, καθώς και να εντοπίσει την αιτία του.
     Το χέρι του άντρα που έσφιγγε τη γυμνή μέση της ξανθιάς στην ερωτική σκηνή του προηγούμενου καναλιού, είχε ένα γνώριμο τατουάζ στον καρπό. Ήταν το ίδιο τατουάζ που είχε ο απαίσιος άντρας στον εφιάλτη της. Και μάλιστα ακριβώς στο ίδιο σημείο. Η Ελίνα είδε με τον νου της τη μικρή μαύρη νεκροκεφαλή και τα κόκαλα να μοιάζουν με μαύρο, ανατριχιαστικό βραχιόλι γύρω από εκείνο το χέρι που την στραγγάλιζε στο όνειρό της. 
     Γύρισε στο κανάλι «7» κρατώντας την ανάσα της. Εξέπνευσε κλείνοντας τα μάτια, όταν είδε πως η σκηνή του σεξ είχε τελειώσει. Τώρα δυο αρρενωποί μαυρομάλληδες, ο καθένας με ένα κοκτέιλ στο χέρι, συζητούσαν γεμάτοι αυτοπεποίθηση στις ξαπλώστρες τους, δίπλα από μια πισίνα.
     Τελικά ούτε η τηλεόραση θα την βοηθούσε να αποκοιμηθεί ήρεμη. Την έκλεισε και περπάτησε προς το δωμάτιο.
     Η Ελίνα δεν πρόσεξε το χαμογελαστό πρόσωπο μέσα από την κλειστή οθόνη. Δεν είδε αυτήν την εφιαλτική μάσκα να την παρακολουθεί καθώς έφευγε από το χολ. Όταν η Ελίνα μπήκε στο υπνοδωμάτιο, το θολό πρόσωπο εξαφανίστηκε από την οθόνη και λίγο αργότερα έσβησε και το σαρδόνιο χαμόγελό του.

1. Όνειρα ΓλυκάWhere stories live. Discover now