gerekli bilgiler

28 2 0
                                    

Bu tavsiyem 8. Sınıflar için daha çok önemli 8. sınıfta dediğim gibi teog var

bu yüzden tüm sosyal medya
hesaplarınızı kapatın yada o uygulamayı silin yaz tatilinde tekrar yüklersiniz sadece okula odaklanın biliyorum çok zor bende 7. sınıfa gidiyorum ama şimdiden ben bunları yapmasamda ailem telefonumu yasakladı hafta sonu anca neyse biz konumuza gelelim ve çok planlı çalışın ceviz,fındık,fıstık gibi şeyler tüketin. Okul gitmeden mutlaka kahvaltı yapın. Okula gidince saçma sapan şeylerle uğraşmayın,okuldan kaçmayın,hocalarla iyi geçinin,kendinize güveniniz olsun,ben yapamam asla demeyin ,ben yapamassam kimse yapamaz düşüncesiyle sınavlara girin her sınava başlamadan rabbi essir velatu assir rabbi temmim bil hayr diyin anlamı Rabbim zorlaştırma kolaylaştır bu işi bana hayırlısıyla tamamla,sınava girince ilk adınızı soyadınızı yazın sakın unutmayın ,sınava son  5-6 dk kala çalışmayın bildiklerinizi unutursunuz.hep sınav tarihi belirlendikten sonra sınava çalışmaya başlayın, okulda mutlaka yemek yiyin , sınava girmeden çikolata yiyin çünkü çikolata zihni açıyo, internetten hocaların  verdiği ödev sayflarının cevap anahtarına bakmayın kontrol etmek için bakın,  kimseyle kavga etmemeye çalışın.

                              DUYURU

Arkadaşlar kısa bilgiler ama fazlalar birazcık daha yazıcaktım ama onları başka bölümlere sığdırıcam
Okuduğunuz için teşekkür ederim.

 

OKULA LAZIM BİLGİLER😍😍😍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin