Să începem cu ce nu îmi place : mărimea nu e corecta ,claritatea e oribila , ai pus prea multe efecte , png-ul e tăiat rău sus , nu prea vad rostul acelor ferestre ( cred că sunt ferestre) nici fonturile nu îmi plac , autorul nu se vede bine . Ce îmi place : Chenarul e destul de drăguț la fel si fâșia aia de hârtie.
Nota : 6,50Ce nu îmi place : coperta e un pic prea încărcată , claritatea , mâna e transparenta , unele png-uri nu sunt bine tăiate , titlul e prea mic iar autorul nu sta prea bine acolo, nu îmi place că coperta e verde-albastruie .
Ce îmi place : fundalul si template-ul , cum ai aranjat png-urile
Nota: 7Ce nu îmi place : Claritatea (iarăși ) , e prea galbena , fonturile , fâșia de hârtie nu se prea observă , nu se prea potrivește pătratul care l-ai pus la fata ei , ai exagerat cu efectele , nu ai respectat tema.
Ce îmi place : png-ul e tăiat bine.
Nota : 6Ce nu îmi place : *încercând să nu spună claritate* Claritatea e oribila , mărimea nu e potrivita , png-ul e prea lat , fonturile , e prea portocaliu , fâșia aia galbena si iarăși ai exagerat cu efectele.
Ce îmi place : sper sa nu te superi , dar nu găsesc ceva ce îmi place .
Nota:5Totalul e de 40 , trebuie să ai cel puțin 30 de puncte ca să intri ca membru si cel puțin 35 ca să intri ca admin .
Deborah_Pasquarelli ai obținut 24.5 puncte , îmi pare rău nu ai intrat , nu te descuraja mai exersează . Mai ai inca o șansă !
CITEȘTI
Înscrieri
DiversosNu cautam perfectionisti. Cautam amatori care sa se perfectioneze alaturi de noi si noi de ei, fiind o comunitate nu doar de photoshop-eri, ci si de prieteni. TE ASTEPTAM CU DRAG!!