Iedereen die geraakt is door het vreemde zwarte vuur is aangeraakt is veranderd. Ze doen gemeen tegen elkaar en proberen elkaar pijn te doen. De witte katten familie en de zwanen proberen tegen de geiten te vechten. De dolfijn en sideraal mensen vechten tegen elkaar en het normaal gesproken felblauwe water is rood gekleurd. Alleen de zwarte kat, raven en vossen mensen zijn nog niet aangetast.
'We moeten ze helpen!' Schreeuwt een klein meisje met zwarte vleugels op haar rug. 'MAMA PAPA!'
Snel komt er een mannelijke vosmens pakt het meisje op en rent met haar naar de dimensie poort.
'PAPA! HELP ME!' Schreeuw een kleine vosjongen. De man duwt het meisje door de poort en rent naar de jongen. Het zwarte vuur komt steeds dichterbij en even denk de vader van de jongen dat hij het niet gaat halen. Maar de jongen begint naar zijn vader te rennen en pakt zijn hand.
'PAPA DE POORT!' Schreeuwt hij boven het lawaai van de schreeuwende mensen uit. De man kijkt naar de poort en ziet dat de poort verzwolgen word door het voor.
'Foxy, luister goed. Ik hou van jou en van mama. Vergeet nooit dat je een lid bent van de familie. Aan de andere kant wacht een hele andere wereld. Verstop je staart en oren. Laat niemand vermoeden dat je anders bent!' Zegt de man en hij drukt iets in de kleine handjes van de jongen.
'Ik hou ook van jou papa!' Zegt foxy met tranen in zijn ogen.
'RENNEN FOXY' schreeuwt foxys vader en hij duwt zijn zoon weg. De kleine jongen begint te rennen. Dwars door het voor dat voor hem lijkt te wijken. Hij rent door de poort die achter hem sluit. De bosgeuren maken plaats voor iets wat ruikt als vuur met iets raars.
Allemaal dingen zonder grote oren of staart lopen rond en snel stopt foxy zijn staart onder zijn Jack. Ook doet hij zijn capuchon op en houd hij zijn hoofd laag.
'Hey jongetje ben je soms verdwaald vraagt een man in rare blauwe kleren.
'J-ja.' Zegt foxy verlegen. De man steekt zijn hand uit en onze kleine vos pakte hem aan.
'Kom we gaan je mama en papa zoeken.' Mompelt de man.
Wist hij maar wat er is gebeurt. Denkt foxy en hij laat de man zijn hand los. Hij rent weg. Naar een plek waar groen is. Het park. De hoge groene bomen staan vol in de bloei en er spelen allemaal kinderen in een speeltuintje.
Wat zou ik graag meedoen denkt foxy. Maar dan moet hij denken aan de poort en het vuur. Hij moet iemand vinden net als hij. Een neko.
Hij rent en rent totdat zijn kleine voetjes blaren hebben.
Hij zakt neer op het zachte gras in het park.
Een meisje van ongeveer veertien jaar ziet het kleine schepsel en tilt hem op.
'Hey kleine neko. Ik dacht al dat je snel zou komen.' Zegt ze vrolijk en ze neemt de kleine vos mee naar een hutje midden in het park.'W-wie ben jij?' Vraagt de kleine vos aan het meisje.
'Ik? Ik ben niemand. Nou ja ik ben natuurlijk wel iemand maar ik heb geen grote rol in het script van je leven.' Zegt ze verdrietig. 'Ik ben als het ware die bijrol die je alleen maar red en daarna nooit meer ziet.' Foxy ziet dat ze verdrietig kijkt.
'Maar wie ben je dan? Wat is je naam?' Vraagt hij voorzichtig.
'Mijn naam... Mijn naam is Joyce.' Zegt ze. Dat vind foxy een toepasselijke naam voor het meisje met het korte blonde haar en het springlevende gezicht.
'Hey foxy, ik moet nu weg. Ik ben er voor je als je me nodig hebt. Het enige wat je hoeft te doen is op die gekke schelp te blazen.' Zegt Joyce en ze geeft hem een knuffel. 'Je zal alles snel uitgelegd krijgen maar nu eerst naar school!' Ze geeft hem een rugzak met een vossenkop print. Zou ze het weten? Vast niet. foxy trekt zijn capuchon verder over zijn oren en krult zijn staart op in zijn broek.Dan gaat hij op weg.
Een nieuw avontuur tegemoet.
Niet wetend dat dit pas het begin is...Hey mensen!
Ik zat echt al een eeuwigheid met dit idee! Serieus ik ben echt blij dat ik nu eindelijk begonnen ben.
Een paar dingen:
1 geen vaste upload dagen.
2 als ik stop dan stop ik.
3 ik wil graag jullie commentaar horen. Zowel positief als negatief.
4 ik ga een q/a aan het einde doen maar jullie kunnen me altijd alles vragen.
5 heeft iemand een cover voor me?
YOU ARE READING
War paint
FantasyHallo. Welkom in mijn wereld. Mijn wereld vol pijn. Mijn wereld vol vreugde. Mijn wereld vol oorlog. Mijn wereld vol magie. Foxy is veertien als hij de dimensie van de diermensen moet verlaten door een kwade kracht die alles en iedereen tegen e...