merhaba benim adim demi ben şişman birisiyim bu yüzden surekli dışlaniyorum...
Bir sabah annemle babam benim hakkımda konuşuyorlardı. Dayanamadim onlari dinledim...
Annem: kiz dislanmaktan , uzuntuden bileklerini kesti. artik onu bu okuldan alip baska bir yere tasinalim ben dayanamiycam...
Babam: olur ama nereye gidebiliriz ki paramiz yok burayi zor bulduk zaten!
( new York'ta yaşıyorlar)
Annem: kanadaya tasinalim orada daha mutlu olur♥
Babam: ya buradaki hayatı tam dersleri duzene girmisti.ben buradan mutluyum psikologa gider bi ona danisalim o karar versin lütfen...
Annem: olur ona danisalim.
BAĞIRARAK
(Demiiii buraya gelirmisinnnn)
Demi: efendim annecim
Annem: sana danismamiz gereken bir konu var...
Demi: evet
Annem: kizim senin su bilek kesme olayindan sonra sen cok kotu oldun , odandan hic cikmiyorsun. Bizde bir karar aldik , ben diyorum ki kanadaya tasinalim orada yeni bir okula basla , yeni bir ev , yeni iş , herseye yeniden baslayacagiz. Sende spora baslar zayiflarsin olurmu...
Demi: olur anneciğim benim icin farketmez.
Annem: ozaman bir an once kanadadan ev alip burayi satalim.
Babam: peki kizim bir an once tasinalim......
EVET ŞIMDILIK BU KADAR DAHA SONRA YENI BOLUM GELICEK.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVRIM
Teen FictionBOLUMLER ILERLEDIKCE DAHA GUZELLESECEK... OKUMAYA DEVAM LUTFEN... DAHA SONRADAN FARKLI KISILERDE KATILACAK SASIRACAKSINIZ.....