Probudila sem se na velice otravný zvuk budíku a naštvaná jsem šla do koupelny udělat ranní hygienu a ze sebe člověka. Vysprchovala jsem se a šla do pokoje kde sem asi 10 min. Přemýšlela co si na sebe vezmu rozhodla jsem se pro černé šortky a černé tílko s bílím popiskem tak asi bych vám měla něco o sobě říct tak já jdu do koupelny vyfénovat si vlasy a udělat ze sebe člověka mezitím vám o sobě něco řeknu.
Ahoj jmenuju se Elisabeth Cortezová (Kortézová) ale všichni mi říkají Bell je mi 17 a chodím na střední školu v New Yorku mám celkem dlouhé světle hnědé vlasy zeleno hnědé oči jsem vysoká asi 168cm jop jsem malej člověk mámu nemám protože při porodu zemřela takže mám jenom taťku který se pořád trápí. Mám tři nejlepší kamarádky a to Ashly Bennett, Stelu Bennett a Jessicu Green všechny jsme skoro stejně vysoký Ashly je blondýnka s křišťálovými oči ach vždycky sem jí je záviděla potvora jedna. Stela je taky blondýnka jen se zelenými oči jsou totiž s Ashly sestry a Jessica má hnědé vlasy a modré oči miluju tanec a zpěv prostě hudbu takže asi víte kam chodím na školu. To je asi zatím všechno.
Ashly
Stela
Jessica
Bell
Už jsem hotová může se jít na snídani sešla jsem schody dolů a uviděla tátu jak dělá ....... PALAČINKY!!! Rozeběhla jsem se k němu a objala ho asi si říkáte že sem blázen a máte pravdu někdy mi prostě hrabe.
"Ahoj tatí,, řekla jsem když sem ho pustila.
"No ahoj dáš si ,, ukázal na talíř s palačinkami.
"Že se vůbec ptáš,, usmála jsem se.
"No jo já zapoměl ty jseš vlastně ten můj malinkej žrout,, řekl a začal se smát já se prvně mračila ale pak jsem se taky smála.
Vzala sem si talíř a jedla pochválila sem palačinky tátovi a umyla talíř šla sem do pokoje kde mi začal zvonit mobil ááá..... Kdo jinej než Stela.
B(Bell)
S(Stela)
B: ahoj zlato co potřebuješ?
S:ahoj zlatí no já jen kdy teda pro nás a Ashly přijedeš.
B:za 10 minut sem u vás .
S: dobře a díky ahoj.
B: nemáš zač ahoj.
Tipla sem to a šla dolů si obout boty rozloučila sem se s tátou nastoupila do svého miláčka (ferrari jako že ho má) a jela směr k Bennettům.
Ahoj tohle je moje první knížka tak se nedivte že to bude nejspíš divný.Budou se tu objevovat i sprostá slova a i vtipné chvilky nebo scénky a omlouvám se za chyby já a čeština nejde dohromady.
ČTEŠ
Válka?! Jak Chceš!
FanfictionBell Cortezová(17) je populární holka která má tři kamarádky za které by i život dala a to Ashly, Stelu a Jassicu. Její máma při porodu zemřela a tak žije se s vím otcem který se pořád trápí. Jednou se ale její otec znovu zamiluje a tak Bell nezbývá...