(VILL BA SÄGA ATT I SLUTET AV KAPITLET VISAR JAG PERSONERNAS UTSERNDE, SOM T.ex Alwa, Julie, Alvin)
-Hejdå! Säger jag till killarna innan jag går ut och mormor stänger dörren.
Det var faktist ganska roligt hos dom, roligare än vad jag trott iallafall.
Sist jag var här i Norge hos mormor var när jag var 7, för 7 års sen dåra. Det var också det jag trodde var sista gången jag skulle få se Marcus och Martinus.
Tb (ps. Dom var sju/åtta år gamla då)
Vi lekte och lekte, varje dag hela sommarlovet. Jag åkte till Norge som vanligt varje somnarlov, vi tre var bästisar, alltid, inget kunde skilja oss åt.....trodde jag.
Jag var sju år, alltså visste inget om världen runt om kring mig. Jag visste bara att jag var lycklig, jag var lycklig så fort jag träffa dom. Men det blev sista sommarlovet med dom...
Eftersom mamma fick Alvin så ville hon vara hemma. Allt fokus var på honom. Mamma och pappa ville inte åka så långt, och jag var för ung att åka till Norge själv. Och att ha en bebis i bilen i minst 14 timmar var ju ingen idé att ens fråga om.
Vi slutade åka och sen var Norge och tvillingarna var bortglömda.
(Hahah slut på tb)
Vi gick in i mormors hus, klockan var redan 11, så jag bestämde mig att lägga mig och titta på 'Teen wolf'
Sådär, det blev ett ganska långt kapitel, men aja. Nu kommer allas utseenden istället...
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Alwa
(Hon har blont hår med bruna slingor, och gröna ögon)
Julie
Alvin
(Marcus, Martinus o Emma vet ni ju redan)
Hahah kom inte på några mer personer så det får räcka😂
YOU ARE READING
Som om jag bryr mig? ~M.M
FanfictionAlwa är en helt vanlig fjortonåring, hon ska som alla andra sommarlov till hennes mormor i Trofors. Men sen träffar hon någon som förändrade hela hennes sommar...