Mark
,,Jackie, vstáváme. Jedeme na výlet!" drknul jsem do tvářičky svého krásného přítele, který stále pochrupával. Vypadal tak rozkošně když spinkal. Zavřené očička, lehce pootevřená pusinka doslova vybízící k polibku. Ah... je tak těžké mu odolat.
,,Jackie, noták," opět jsem ho do jeho tvářičky dloupnul a zachichotal se.
Jackson,,Uhm," se zamumláním jsem si Marka přitáhl k sobě a znovu se pořádně uvelebil.
Nechtělo se mi vstávat. Postel byla neskutečně pohodlná a vědomí toho, že je Mark u mě , opravdu krásné.
,,Nechci. Chci spinkat, Markie,"
MarkSe zachichotáním jsem se k němu přitulil.
,,Ale Jackie, musíme vstávat, budeme spinkat ve vlaku, mít kupé jenom pro sebe a budeme se moct mazlit a tulit se k sobě," zazubil jsem se šťastně.
Hned poté jsem se svým nosíkem otřel o jeho tvářičku.
,,Prosím~, prosím~, prosím~"
JacksonNašpulil jsem rtíky. Nechtěl jsem vstávat. Jediné co jsem opravdu chtěl byl Mark a mazlení s ním.
Jeho roztomilý hlásek mě ovšem přesvědčil. Jemu se prostě nedá odolat.
,,No dobře," zamumlal jsem, načež si protřel očka. Hned poté jsem Markiemu věnoval náš první ranní polibek.
,,Dobré ráno," s úsměvem jsem jej začal hladit po vlasech.
Mark,,Dobré ráno," zopakoval jsem po něm a polibek mu opětoval. Vyhoupnul jsem se nad něj a položil se na jeho tělíčko.
,,Jedeme na výlet ve vlaku a budeme tam spinkat. Tak moc se těším. Budeme moct být spolu sami," vypísknul jsem natěšeně.
,,A co ty, Jackie? Těšíš se?" Zamrkal jsem na něj, načež se k němu více přitulil. Políbil jsem jej na jeho nahou hruď.
Jackson,,Samozřejmě," se smíchem jsem jej políbil do čelíčko.
,,Dojdu se převléknout, ano? Něco hezkého ti taky vyberu. Něco, co ti bude opravdu moc slušet," se zazubením jsem se od něho odtáhl.
Jen v trenkách, které sloužili jako mé pyžamo, jsem se rozešel ke skříni. Pro Marka jsem vybral pohodlné volnější modré džínsy, ve kterou má opravdu dokonalý zadeček a růžové tílko.
,,Výběru ti i spodní prádlo, co ty na to?" Zasmál jsem se.
Mark,,Nemám s tím problém," pohodlně jsem se položil na bříško a sledoval jak mi vybírá oblečení.
,,Tak to je jasný. Vezmeš si tyhle černý tanga, brouku," zazubil se na mě a já schoval obličej do polštáře.
Byl jsem úplně červený. Bože, Jackson mě vážně umí vyvést z míry.
Jackson,,Tak a oblečení bychom tu měli," s oblečením v ruce a tangama na prstu jsem přešel k němu.
,,Tak prosím, lásko. Teď se převlékni. Pak se mi ale ukaž jen v těch tangách, potřebuji novou tapetku," se zachichotáním jsem ho pohladil po jeho krásné prdelce.
,,Vybereš mi pak také oblečení?"
Mark,,A-Ale, Jacksone... je to tak potupné," snažil jsem se bránit s růžovými tvářemi.
ČTEŠ
Horny Jackson
FanfictionGOT7 se vypraví na výlet, jejímž zpestřením není jen vlak a kupé, které mají jednotlivé páry jen pro sebe, ale prášky na ,Nadrženost', které nechtěně spadnou do flašky patřící Jacksonovi. V tuto chvíli už je otázka jen jedna... Přežije to Markova pr...