Mark
O necelou hodinu už Jaebum parkoval na vlakovém nádraží a my všichni i s našimi zavazadly zamířili na nástupiště. Jízdenky už jsme si koupili přes internet. Stačilo je jen vyzvednout. Což se také po chvilce stalo.
,,Jaj, VIP zone~" zaradoval se YoungJae.
,,Samozřejmě, pro G7 to nejlepší," zasmál se JB a obmotal ruce v přátelském objetí kolem jeho ramen.
Jackson,,Hej! Co děláš?!" JinYoung se k Bumovi s YoungJaem hned přihnal. Odstrčil YoungJaeho a na jeho místo se doslova přisral.
,,Pojď lásko, půjdeme najít své kupé," s obmotáním ruky kolem jeho pasu jsme se společně rozešli do vlaku.
Jak sme mohli po chvilce zjistit, naše kupé se nacházelo mezi kupé YugBam a JJ Project. Jediný YoungJae měl kupé sám. Prý chce mít soukromí, či co.
,,Tak lásko, co budeme dělat?" S uchechtnutím jsem se napil z vody, kterou mi před chvílí daroval JaeBum.
Mark,,Nejdřív nám uklidím kufry a pak..." otočil jsem se na Jacksona, kterému jsem sebral láhev s vodou a odložil jí stranou.
Jeho ruce jsem položil na své boky a obkročmo si na něj sednul.
,,Se budeme mazlit," s vypísknutím jsem do něj strčil. Dopadli jsme do měkkých peřin prostorné postele.
V tu samou chvíli se také rozjel vlak.
Jackson,,Nějaký aktivní," se zavrněním jsem své ruce položil na jeho zadek.
Svýma nezbednýma ručkama sem zajel pod jeho kalhoty a jeho prdelku zmáčkl.
Nevím proč, ale začal jsem se cítit... divně. Zvláštně. Začal jsem pociťovat ohromnou touhu po Markově těle. Snad... nadrženost?
Mark,,S tebou být neaktivní ani nejde," zamručel jsem. Své rty jsem opatrně přiložil na ty Jacksonovi. Měl opravdu nádherné rty. Radost je líbat a vlastnit.
Jak jsem říkal, dnes jsem měl opravdu mazlivou náladu, proto jsem se na Jacksona více přitisknul a lehce provokativně vyšpulil zadeček. Zároveň jsem mohl pocítit jeho bouli v kalhotách.
Se zamrkáním jsem se od něj odtáhnul a podíval se dolů.
,,To už?" Otočil jsem se zpátky k němu.
Jackson
,,Jo," se zachichotáním jsem jeho dokonalou prdelku zmáčkl a tak si jej natlačil více na svou bouli. Vydechl jsem.
,,Nevím čím to je. Ale sakra. Ten tvůj zadek. Už jen z toho mi stojí," neodpustil jsem si.
Svou nezbednou ručkou jsem odtáhl látku tang a ukazováčkem se dotkl jeho dírky.
Mark,,J-Jacksone... hah," vydechl jsem, když svým prstem začal dráždit mou dírku.
Slastí, kterou mi tento počin způsoboval jsem ještě více vyšpulil svůj zadeček.
,, To je tak... tak příjemné..." vydechl jsem do jeho rtů. Musel jsem se pousmát. Od líbání je měl úplně oteklé.
JacksonZakřenil jsem se. Tohle se mi líbí. Mohl jsem dokonce pociťovat jak mi škube v penisu, při každém jeho zasténání.
Prstíkem jsem obkroužil jeho dírku. Hned poté se můj prst ztratil v jeho útrobách.
,,Líbí se ti to?" Svou boulí jsem se otřel o tu jeho, která se začala víc a víc zvětšovat.
Mark
ČTEŠ
Horny Jackson
FanfictionGOT7 se vypraví na výlet, jejímž zpestřením není jen vlak a kupé, které mají jednotlivé páry jen pro sebe, ale prášky na ,Nadrženost', které nechtěně spadnou do flašky patřící Jacksonovi. V tuto chvíli už je otázka jen jedna... Přežije to Markova pr...