A treia luna din vara , cea mai frumoasa.

17 1 0
                                    

Ba , in luna asta au avut loc cele mai frumoase momente din intreaga vara.Pe 05.august.2016, am decis sa fim un cuplu , oficial.Au urmat zile atat de frumoase alaturi de el..Poate ca inca mie dor de el de,grasutul mru
Intr o zi stam pe banca , primise un mesaj .Eu am vrut sa vad de la cine era .
Cum el nu m a lasat , eu m am suparat ca proasta..  Si ne am certat si bla bla bla.Peste cateva ore el pleaca in oras cu un prieten,in timp ce eu plecasem sa imi fac cumparaturile. Bun , ajung acasa si pe terasa erau mama mea cu mama lui X . Mama lui imi face semn sa urc sus ,mie deja imi venea sa plang ,aveam lacrimi in ochi..In fine Am urcat scarile , si m a luat la intrebari:"De ce va tot certati?Daca nu mai vreti sa fiti impreuna , despartiti-va ca nu are rost sa fie asa " ,la care eu:"Dar nu ne am certat asa de rau incat sa fie motiv sa veniti la mami sa ii povestiti tot " Si ma uitam asa in gol pana cand aud "Esti o influenta rea pentru fiul meu .Cand va certati ,el tipa la mine ,imi vorbeste urat." Ba , jur cand am auzit asta , am vrut sa plec de acolo , totul mi se facuse negru in fata ochilor , simteam ca nu mai pot , nu mai eram eu din momentul ala . Apoi a venit si el si am stat de vorba si i am zis "Uite , iti zic doar atat , daca in zilele urmatoare mai aud cumva ca tipi la mama ta sau ii mai vorbesti urat,NE DESPARTIM".Pentru un moment ,regretasem ce am zis dar apoi mi a aparut in minte momentul in care mama lui imi zisese ce mi zisese .In fine , apoi m a sarutat ,crezand ca uit tot ce se intamplase in ziua aia ,dar nu voi uita niciodata.
  In zilele ce au urmat , se purta asa de frumos cu mine si cu mama lui , doar ca ..nu mai tineam la el asa de mult , dupa seara aia..Nu stiu de ce , poate ca din cauza mamei lui sau poate ca din vina mea , ca bag in seama ce zicea ,dar sa fim seriosi..ERA MAMA LUI.
   Incepuse si scoala , mama lui plecase in Italia ..ne vedeam , ne sarutam , vorbeam doar ca nu mai era flacara aia , pe care o aveam de fiecare daca cand vorbeam sau ne vedeam..
  Intr o dimineata , intru pz facebook ul lui (aveam parolele unul altuia) si dau asa la mesaje (nu stiu ce mi venise ,de obicei ,nu ma prea uitam) SI VAD O CONVERSATIE CU O COLEGA DE CLASA . Eram gen:"Stai,ce?!!!!!!" Dau pe ea si ce sa vezi?:))))))Apareau doar 2 emoticoane.M am enervat si l am luat la intrebari.
 
 
Continuare PARTEA4

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 03, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

VaraWhere stories live. Discover now