Crrr! Crrr! ozýval se budík na bílém stolku u světle krémové postele s bílou přikrývkou a bílým velikým polštářem. Dívka, co spala v posteli se protáhla, hlasitě zívla a otočila se na druhý bok. Chtěla ještě spát i když věděla, že nemůže. Crrr! Crrr! ozval se budík znovu, tentokrát hlasitěji, takže se musela dívka otočit zpět a nepříjemný zvuk vypnout. Bylo to otravné. Celý týden vstávat později než normálně a teď zase do školy. Dívka vstala a vlezla si do králičích pantoflí, které si nechala včera večer u postele. Sešla schody do přízemí, kde měli kuchyni, koupelnu a obývací pokoj. Dívka zamířila do kuchyně. Je snídani si vzala omeletu a misku rýže. Toto jí připravila její matka, která se stará o rodinu. Dívka si toto všechno vzala do svého pokoje, kde si to všechno pomalu snědla. Má času dost. Když dojedla, šla odnést špinavé nádobí. Cestou zpět se stavili ve vedlejší pokoji, kde spali její dva mladší nevlast bratři, Mendo Jikan /Zlobit Čas/ a Fuyu Chie /Zima Moudrost/. Ona je adoptovaná. Prý jí umřeli rodiče v jejích pěti letech, ona tomu však nevěří. Myslí si pravý opak. Pak má ještě starší sestru, která je také nevlastní. Jmenuje se Heddo Oshie. Už je jí sedmnáct, takže chodí do vyšší střední školy. Mendo a Fuyu rychle spěchali do kuchyně. Fuyu, i když je moudrý, tak je nešikovný, takže na schodech zakopl a spadl. Dívka se potichu zasmála a pomohla mu se zvednou zpět na nohy. Fuyu se na ní usmál a už zase běžel za bratrem do kuchyně pro snídani. Oni také měli omeletu, ale místo rýže si vzali nějakou zeleninu. Nejedli tak pomalu, jako jejich nevlastní sestra, protože pak většinou nestíhali. Dívka si mezi tím, co jedli, vlezla do koupelny, aby se upravila. Vzala si do pravé ruky svůj světle modrý kartáč na vlasy a začala si je rozčesávat. Její krémově zbarvené vlasy si nechala volně spuštěné po zádech a šla do svého pokoje se převléci do své školní uniformy. Dívčí uniforma zahrnovala krátkou červenou sukni, bílé podkolenky, černé balerínky a tričko bílé barvy, které bylo buď s krátkým, nebo dlouhým rukávem, podle toho, jestli byla zima nebo teplo. I když bylo dubnové ráno, bylo velice teplo a tak se dívka rozhodla pro tričko s krátkým rukávem. Když vylezla ze svého pokoje, její nevlastní bratři už také byli převlečení do jejich uniforem : bílé tričko, také s krátkým rukávem, černé kalhoty a černé boty. Mendo jí podal jablko na svačinu do školy. Pak všichni tři odešli z domu do školy. Matka šla chvíli po nich. Pracuje v jednom malém obchodě s koberci a jen na částečný úvazek, takže rodině pouze přivydělává. Živit rodinu je mužská práce. Jejich otec pracuje v jedné obrovské firmě jako kreslíř mang, knih, které jsou něco jako komiksy, čtou se zprava do leva a začátek je na koci knihy. Je to úžasný malíř a dívka, jeho nevlastní dcera ho velmi obdivuje a chce také pracovat jako malířka mang. Už to dokonce několikrát zkoušela a docela se jí to povedlo. Dívka, která už teď stojí před školou u svojí nejlepší a jediné kamarádky Bukku Chinmoku /Kniha Ticho/ a povídá si s ní o prázdninách. V tom okolo nich projde kluk, kterého ani jedna z dívek nezná. Asi je nový, to nikdo neví. Ale já vím jedno a to, že se do něho Yoake, dívka o které je tento příběh, zamilovala...
Doufám, že se příběh bude líbit. Dozvíte se zde hromadu věcí o Japonsku. Kapitoly budou takhle přibližně dlouhé. Jak jste asi poznali, bude tu hromada slov japonsky a proto to budu dávat jako překlad do češtiny. Protože správný příběh z Japonska by nebyl správný, kdyby se v něm alespoň pár slov nebylo japonsky. A názvy kapitol budou také mít speciální názvy. Každý vote i komentář potěší ;) Loučí se s vámi Archer <3
ČTEŠ
Princess of Lights (I.)
FantasyRozhodla jsem se, že tady hle ta kniha bude triologie-tři díly. Pak by byla i "druhá série". Nebojte ;) A teď k ději.... Jmenuji se Yoake Hikari. Bydlím v Japonsku, to jste snad podle jména uhodli. Moje jméno znamená Úsvit Světlo. Nevím, proč se tak...