Žiema.Šalta.Norisi tik sėdėti namie ir gerti karštą šokoladą.Į kambarį įeina mama:
-Dukrele mes važiuojame pas tavo pusseserės,ar nori kartu?
-Gal pasiliksiu namie.
-Nagi,Agnė labai tavęs pasiilgo!
-Gerai..
Po kelių minučių jau buvau apsirengusi paprastą baltą palaidinę su užrašu:Tai aš,paprastais juodais džinsais ir šiltu mėlynu "Puma" firmos megstiniu.
-Važiuojame!-iš apačios išgirdau mamos balsą.
-Ateinu.
Dar pasičiupusi rankinę,kurioje puikavosi mano telefonas,kepurė,bei plaukų gumelė kadangi buvau palaidais plaukais.Užsimečiau pukinę striukę ir "išbėgau" iš namų.
Netrukus jau keliavome link Šiaulių,gyvenome Kaune.Tad važiuoti neteko nei daug nei mažai.
Visą kelią per ausines klausiausi muzikos ir masčiau apie savo gan gerą gyvenimą.
Pamačiusi,kad mama atsidarė mašinos dureles,supratau,kad atvykome.
-Agnė,gyvena "Maximoje"??!!-sušukau kai išlipusi iš automobilio prieš save išvydau didžiulį pastatą.
-Kvailele,mes norime nupirkti Jai dovaną juk jos gimtadienis!
-Mama,-suzyziau,-kodėl nepasakei,kad vykstame į gimtadienį,bučiau apsirengusi puošniau!Juk čia tas pats kaip neateiti į mokyklą ir kitą dieną sakyti,kad buvai!
-Uj uj uj,numirk tik dar,-ši tik nusijuokė.
Pasižiūrėjau į tėtį jis kai nemačiau prunkštė ir kai jis dabar nematė prigavau!
-Nu baikit!!
Nuėjome į parduotuvę ir paprašiusi mamos šiek tiek pinigų,išlėkiau į papuošalų skyrių.
Nusprendžiau nupirkti,gražų vėrinį bei prie jo derančią suknelę,na ir kaip gi be batelių!
Kadangi susitarėme su tėvais,kad jie manęs lauks mašinoje,ten ir nuėjau.Nustebau kai toje vietoje jų neradau.
-Mama,-šaukiau.
-Tėti,-dar kartą sušukau.
-Va čia tai pokštas!-už nugaros išgirdau jų balsus.
-Durneliai,-sumurmėjau.
-Ką?
-Nieko..-vėl murmėjau.
Tuoj pat atsidūrėme vietoje.Pamačiau,kad pusseserė,kuriai šiandien sukanka 16 metų jau kieme.(Man 16)
Pribėgau prie jos ir iš karto atsidūriau jos glėbyje.
-Sveikutė!
-Labas!
Ir įteikiau jai savo dovaną.
Gimtadienis praėjo labai smagiai.Grįžusi namo iškarto kritau į lovą,nes buvau visai nusikalusi.
YOU ARE READING
Minčių pasaulis
HumorČia aš rašysiu savo mintis,rašinius,eilėraščius bei ką sugalvoju,bet negaliu pritaikyti savo istorijai.