Alta viata

29 0 1
                                    

Eram intinsa pe patul meu moale. Eram plictisita.

Mama: Ce faci? a izbucnit pe usa mea ca o furtuna.

Eu: Bine. Cand e gata cina?

Mama: Nu stiu. Stai ca o intreb pe Adriana.

Eu: Ok, mama. Apropo-ii spun inainte sa iasa pe usa- sa o intrebi daca mi-a calcat hainele su daca sunt pregatite pentru maine.

Mama: Ok. O sa intreb. spune ea plecand trantind usa dupa ea

----Perspectiva mamei Mirandei-----

Eu: Adriana! Adriana!!! ,,Doamne dar ce greu raspunde fata asta" Adriana!!!!

Adriana: Da doamna. Spuneti.

Eu: E gata cina?

Adriana: Da doamna.

Eu: Ai pregatit hainele Mirandei pentru mutarea ei de maine?

Adriana: AH!!! Am uitat doamna....Va rog sa ma scuzati....Am fost ocupata cu...

Mica: Nu va faceti grisi doamna Fernandez. Am pregatit eu totul.

Eu: Multumesc Mica ! Macar mai e cineva in aceasta casa care sa fie de ajutor. spun plecand in camera.

--Dimineata urmatoare--                --------Perspectiva Mirandei--------

Ahhhh! Cat e ceasul? 9:58?????  O sa intarzi!! ma ridic repede din pat fugind la baie cu 2 prosoape si cu hainele pregatite de Mica ( un tricou alb cu inscriptii, niste blugi scurti mai inchizi la culoare si sandalele mele preferate care se potrivesc de minune cu blugii). Fac repede un dus, ma imbrac, ma machiez, practic toata rutina mea de dimineata. Fug repede in sala de masa, imi mananc micul dejun si incep sa ma pregatesc de plecare.

Imi iau la revedere de la toata familia ( parintii, cele 2 surori si fratele enervant care il iubesc) inclusiv servitoarele noastre care fac parte din familie ( Mica, Adriana si Andreea). Aveam cateva lacrimi in ochii mei  caprui dar m-am abtinut sa nu le las sa curga pe obrazul meu si sa-mi stric machiajul cu care m-am chinuit vreo jumatate de ora.

Fara sa mai spun ceva  urc in limuzina si ma indrept spre Monterrey.

Am ajuns...Drumul a fost lung din Puebla pana in Monterrey. Dar partea buna e ca am ajuns!  Intru in noul meu apartament care se pare ca e foarte mare. Am un living urias , o masa mare unde sa iau cina, o bucatarie mare, o baie si trei camere + un balcon frumos decorat cu o masuta si 2 scaune si un fotoliu micut dar moale si pufos.

Se pare ca de acum voi avea o alta viata. Departe de familie si prieteni. Dar nu-mi fac griji! Voi avea o viata superba in Monterrey!


Hey dragilor! sper ca va place acest capitol! scuze daca am greseli. daca vreti sa continui cartea O NOUA SPERANTA lasa-ti un comentariu. Va pup! :* :)

Noaptea...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum