PR3

2K 22 1
                                    

"woii kau apehal!!pegang2 plak!!"marah ku
"jgn lah garang sgt...dah x cntik dah.."kata si cleaner dan menarik aq ke stor.
"woii lepaslah!!kau pahall!!lepaslah!!"jeritku. tidak semena mena aq ditekup dan pandanganku mula kabur.gelap.

kringggg~~
"eh mne alia nih" kata sarah
"ermm farhan..awak ade nampak alia x??"soal sarah kpd frhan
"entah!mne aq tau dia pergi mne..mls nk ambek tau pasal dia pfft"jawab dan terus beredar untuk pulang kerumah.

alia pov
"ermm"aduhh sakitnya kepala!!aq kat mana nih"kataku sambil melihat sekeliling.."aduhh!!!"jeritku apabila aq terjatuh dan tidak boleh bangun kerana kakiku berdarah.."knp dgn aq nii??ya allah ape yg dh terjadii!!?"
aq mencuba bangun semula dan menyebabkan aq menjerit kuat dan jatuh rebah.penglihatanku kabur.#%=*€~\?/&$

farhan pov
"arghh!!"
eh spe yg jerit tuh??dgr mcm dari stor...aishh tengoklah dlu mne tau ade org skit ke ape ke??
aq melilau mencari empunya yg menjerit tadi..
"siapa tu"soal ku.buka je pintu terkejot berok aq tgk ade perempuan yg berdarah sana sini.aq menyelakkan rambutnye untuk ku lihat siapakah itu "aliaa!!"jeritku apabila yg terlantar itu adalah alia.dengan pantas aq mengangkat alia*bridal style* untuk dibawa ke hospital.
1jam kemudian~
doktor keluar."doktor mcm mne dgn alia?"soalku dgn kerisauan melanda.
"ermm buat masa nih dia banyak kehilangan darah..dan berterima kasih pada awak sebb cepat bawa dia ke sini.klu tidak kemungkinan alia tidak dpt diselamatkan.
"ermm saya nak beritahu bahawa kemungkinan alia akan hilang ingatn.buat masa sekarang biarlah dia berada disini dahulu supaya senang saya nak rawat dia."kata doktor dan menepuk bahuku.aq hanya senyum kepada doktor."alia dah sedar ke skrg??"soalku
"dia dah sedar.awak boleh lawat dia skrg"kata doktor dan berlalu.

aq masok kdlm bilik tersebut.kelihat alia sedang duduk bersandar dan memandang tingkap.assalmmualaikom"salam ku
alia mengalihkan mukanya yg pucat.
dia tersenyum manis dan berkata"awak siapa?"soalnya kepada ku..alamak ape aq nak jawab nih.."ermm..mm..aq kawan kau"kataku
"owhh..kawan saya...ermm setahu saya ade sorg je kawan iaitu sarah.dia perempuan.dan awak...."soal alia sambil memandangku dgn senyuman..
yallah indahnya ciptaan mu..lawanya aliaa..knp aq x perasan nih.eh ape kau merepek nih farhan..kau x bleh suka dekat perempuan nerd nihh..ishh mintak simpang lah..aq menggeleng kepalaku."ermm awak??"soal alia
"eh??hah?knp??"kataku
"knp geleng kpla tu??"kata alia sambil tergelak kecik.
"eh mne ade...erm..x de ppe lah..klh aq nk gi kantin bye"kataku dan terus berlalu meninggalkan alia yg pelik dengnku.

alia pov

"sayang...adik x pape ke??mama risau tau..dgr2 adik msok hospital..mcm mna boleh jadi mcm nih..kesian anak mama nih"kata mama sambil usap mukaku..
"adik tak tau..tiba2 adik sedar dah ade dekat dalm hospital kataku dengn muka yg pucat.
"assalammualaikumm..eh aunty pon ade??"kata farhan dengan ramah sambil menyalam tangan mamaku.aq hanya memandangnya dengn pandangn kosong."eh chup!mcm mne awak bleh kenl mama saya?!"kataku dengn muka serius.
"mama dia kawan mama lah adik."kata mama dan senyum pada farhan.
"ha!betul tu"sokong farhan.
aq hanya membuat muka whatever.
"nah!"hulur farhan kpd ku.aq hanya memandang hulurannya dgn pelik."nah amik lah..kau x mkn lagi kann..aq belikan kau makanan tadi kat bawah."kata farhan..aq mengambil makanan yg diberi farhan dan memakannya.
"oklah mcm tu mama nak balik..nak masak..kang kebulur papa dgn abg kamu tu.nnti mlm mama dtg jaga kamu ye.."kata mama."eh!x pe biar saya yg jaga alia..sebb...sebb..saya nak jaga dia.."kata farhan
aq memandangnya pelik.dah knp mamat nih..?pelik betol..
"x menyusahkn kamu ke farhan?"kata mama kepada farhan..ohh namaya farhan..kata hatiku..
"x de lah aunty..saya ok je.."kata farhan sambil menggaru rambutnya yg tidak gatal.
"baiklah klu mcmtu..jaga alia elok elok ye..bye sayang besok mama lawat kamu ye..assalmmualaikum.."kata mama.belum sempat mama nak pergi farhan memanggil mama"eh!aunty kejap!saya ade benda nk ckp skit tapi dekat luar eh.."kata farhan
"ha ha yelah yelah mari"kata mama dan berlalu kluar dengan farhan.
aq pelik?ape yg mereka nak bualkan??ish pelik pelik je lah farhan nih..biarlah dia..malas nak campur..kataku dan baring untuk tidur..💤💤

Farhan pov
"ermm sebelum tu saya nak mintak maaf aunty.."rayu farhan.
"knp ni farhan..farhan x de buat salah pun..knp nih..cuba bgitau aunty knp?.."tanya aunty
"sebenarye mcm nih.................."cerita farhan..
"tak pelah nak..benda nak jadi...nak buat macam mne...cleaner tu dh ditangkap ke belom.?"soal aunty kepada ku...
"sudah aunty"jawabku
"hurmm baguslah klu mcm tu..jgn risau aunty x mrhkn kamu..dah lah aunty dah nk blik nih..jaga alia baik2 ye"kata aunty kepada dan berlalu meninggalkan ku.
fuhhh~sebaik aunty x mrhkn aq...alhamdulillah..
"assalammualaikumm"salmku apabila memasuki bilik sakit alia.
lahhh..dah tido rupanya..patutlah x jwb salamm..tiba2 mataku terarah dekat kaki alia yg separuh tutup.kelihat betisnya yg putih dan gebu itu telah menaikkan nafsu ku..dengn perlahan aq mencium pipi alia.dengn perlahan aq meleraikn ciuman itu dan duduk di sofa sambil melihat phone ku..alia mula mengeliat dan menguap seperti kebudak budakan.."comel"kata ku perlahan..

"eh sorry x perasan"kata alia kepda ku sambil menayang giginya..hahahah comelnya..

alia pov
sudah dua minggu aq duduk di hospital..kini tiba masanya aq bleh pulang ke rumah ku kembali..
"yeayyy  bleh balikk"jeritku dengn riangnye..
"ishh pekak lah telinga aku!"kata farhan sambil menutup telinganya.
"heheehe sory sory"jawabku
dengan perlahan aq nak turun katil tetapi mne salahnya aq terjatuh..aq mmejam mataku apabila aq rasa aq nak jatuh..eh asal x sakit nih??aq kat syurga ka??ha??aq dah mati??uwaahhh!!apabila aq buka mata kelihatan aq di atasnya dan dia dibawah ku..muka kami berhampiran..aq rasa seperti asa tangan yg mula melingkar di pinggangku...farhan meraptkn mukanya dengn ku dan cuppp!!oh my first kisss!!!!mataku membulat!!lama lama aq terbuai dgn ciumannya sehinggakn aq membalas ciumannya..akhirnya aq dan farhan sudah berhenti bercium.."sebenarnya itu denda sebb kau jatuh atas aq tapi kau mcm suka dgn denda ni?"kata farhan sambil memandang ku dengn muka mengoda..aq hanya menundukkan muka ku dan memegang telingaku..
yaallah malunyaa!!!ttbe daguku dinaikkan"awwww...so cute your facee...merah macam tomato.."kata farhan..aq hanya memandangnya dengan perasaan yg malu amatt...
"hahhahaha dah dah lah tu malunya..dah jom balik"ajak farhan dan memimpin aq menuju ke kereta.."eh ni kereta sapa?!"soalku kpd farhan.
"ni kereta aq lah...aq reti bawak kereta lah"jawab farhan
"ohh..okay"kataku dan terus masuk ke dalm kereta.
aq hanya memandang ke luar dan farhan hanya fokus dgn memandunya..

sampai sahaja dirumah aq terus laju masuk kerumah.."assalammualaikumm!!"jeritku.
"waalaikumusslam.."ha dah balik pon"kata mama..papa dan abang datang..
"eh abng pergi tolong farhan tu"kata mama.. abang akur dan membantu farhan mengangkat barang ku..

"erm aunty saya balik dlu lah ye"kata farhan
"eh x pyh balik lah..tidur je sini..besok x skola kan...tidur je sini.."kata mama
"ha betultu farhn lagipon dah mlm dah ni..x pe tidur je sini..nnti uncle bagitau papa farhan ye.."
"oklah klu mcm tu"jawab farhan dan duduk semula di sofa sambil menonton movie.
"dah lah mama nk tidur jom papa..dah ngantuk nih"kata mama..
"ha yelah jom"jawab papa meninggalk kami berdua
abang?dia tidur awal..mcm perempuan tidur awall ergghh..
dalam beberapa minit aq tertido di atas sofa.

farhan pov
aq memandang disebelah ku..
dah tidu rupanya..kataku perlahn..aq menutup tv dan mengangkat alia naik ke bilik nye.dengn perlahan aq meltakkn alia di atas katil..apabila aq ingin pergi tanganku di pegang oleh alia aq menoleh"tolongg~jgn buat aq mcm nih~tolong"kata alia sayuu*mengigau*"ni semua salah engkau farhan!!kalau bkn sbb kau aq x kene semua nih!!"kata sambil nangis
aq rasa serbasalah dan terus memeluk aliaa"dah dah syuhh tidur ye.."kata farhan sambil cium ubun2 alia
"farhan~"panggil alia mengoda
"ye"jawabku
"i love u"kata alia sambil peluk farhan dan membawa tangannye ke dada farhan dan ke leher pula
alia merapatkan mukanya dengn dengn mata yg terpejam.mengigau mungkin.chup!alia cium ku.dengan rakusnya.aw sudah tidak dapat tahan nafsuku..aq membalas ciumannya..
"adriaann i benci u..knp u buat i mcm ni"kata alia sambil bawa mulutnya ke leherku dan menggigit leherku.aq mengerang perlahan.nafsu ku membuak.dengn perlahan aq meletakkn aliaa perlahan dan terus keluar dari bilik alia..
ish bahaya bertullah..contol farhan controll fuhh..dengn laju aq memasuki bilik yg diberitahu aunty untuk ku..


to be continued

keep reading guys

PAKSA RELAWhere stories live. Discover now