Introduction

262 14 5
                                    

Pohled Lucky

Zazvonil mi budík. Počtvrté. Má to vůbec smysl? Dělat to samé pořád dokola... Nemá. Po pár minutách jsem nakonec vstala, umyla jsem se, nasnídala a podobně. Podívala jsem se do zrcadla a vypadala jsem jako troska, kterou taky jsem. Hodně lidí by řeklo: Troska jsem jen pokud si to myslím! To je asi pravda, ale já si to nemyslím, já to vím. Třeba to bude tím, jak mi to dost dlouho vtloukali do hlavy. Nejenom rodina, ale i "kamarádi". Při těchto vzpomínkách si instinktivně pohladím pravou ruku, jako by pořád krvácela. Nemám tyhle vzpomínky ráda. Zapálila jsem si cigaretu a hurá do práce. Dělám popelářku. Celý den jsem moc nevnímala, co se okolo mě děje, jako normálně, ale teď to bude jiný. Mám na večer velké plány. Po práci jsem doběhla domů a začala jsem se chystat. Osprchovala jsem se, abych nesmrděla z práce a otevřela jsem skříň s oblečením. To byla chyba. Oblečení mi z ní vypadalo, ale bylo mi to dost jedno. Sebrala jsem ze země sukni a triko s dlouhým rukávem, aby nebyly vidět moje jizvy a samozřejmě jsem se namalovala. Trochu makeupu, řasenka, lehce stíny, linky a rtěnka, taková klasika. Dlouho jsem se nemalovala, tak to nebylo nic moc extra. Svoje dlouhé, teď zrovna černé vlasy jsem si rozčesala, navoněla jsem se a byla jsem přichystaná na RANDE.


Líbila se Vám první část mého příběhu? Tak to mu určitě dejte vote nebo comment, budu ráda. Zatím je to jen úvod, ale v následujících částích se Lucka setká s GoGem/Danem, tak to snad nebude tak o ničem a krátké😊

LucyPug&GoGoManTVKde žijí příběhy. Začni objevovat