Awake

142 11 3
                                    

Pohled Dana

Ona to asi neví, ale její rodiče jsou dost bohatí a hledají ji. Nedávno jsem to někde četl. Prý za ní dokonce nálezci vyplatí odměnu. Z YouTube mi pořád jdou nějaké peníze, ale není to tolik, co dřív. Pár stovek by se mi hodilo. Bylo hodně jednoduché ji unést. Vtrhl jsem do kabinky a jednoduchým udeřením do spánku jsem ji omráčil. Teď ji jen dostat ven. Oblečená je, míň práce pro mě. Jsem docela silný, tak jsem si dal její ruku okolo ramen a dělal jsem, jakoby byla pořád při vědomí. Jak jsem vycházel z kina, uviděl mě nějaký pán z ostrahy a začal se ptát.

Ostraha: Je v pořádku? Nevypadá nejlépe. Chcete nějak pomoct?

Dan: Je to v pořádku, udělalo se jí zle, dovezu jí domů.

Uvěřil mi, super. Teď ji dovezu k sobě domů a kontaktuju její rodiče.

Pohled Lucky

Probudila jsem se kdesi v ponuré místnosti v nějaké posteli, ale ruce jsem měla připoutané k pelesti. Najednou se ozval nějaký hlas, zdál se mi povědomý.

Neznámý: No vida, konečně jsi se probudila. Jak ti je?

V hlavě jsem měla spousto otázek, ale rozhodla jsem se nechat si je na později a sledovat, jak se rozhovor vyvine.

Lucka: Cítím se docela dobře, jen mě bolí spánek, temeno a lehce čelist. A mám hlad.

N: Dobře, obstarám ti nějaké jídlo. Třeba by se ti hodilo světlo na převlečení. Jo, oblečení je tady v rohu.

Ve chvíli kdy okolo mě procházel, jsem se mu dívala do tváře. Moc z ní jsem ale neviděla, měl na hlavě kapucu, či co. Chtěla jsem působit sebevědomě, ale dost jsem se bála. Co se mnou chce dělat? Vlastně mě bolí skoro celé tělo. Kromě věcí co jsem mu řekla hlavně záda, to je třeba z té postele, nevím jaká je ta matrace. To fakt? Někdo mě unesl a předtím očividně zmlátil do bezvědomí, ale já myslím na to, jaká je asi ta matrace. Klasika. Potom co pan Neznámý rozsvítil světlo, zmizel pryč z místnosti. Mìla jsem čas se převléknout, jak jsem pochopila. Provazy kterými jsem byla spoutána asi odvázal, tak jsem mohla v klidu dojít do rohu místnosti a podívat se, co za oblečení tam je. Bylo tam normální bílé tričko a černé legíny. Nebylo to nic extra, ale co čekám, jsem sakra unesená. Stejně jsem za to byla ráda, narozdíl od mého oblečení je tohle čisté. Převlékla jsem se a jako na zavolanou zaklepal kdosi na dveře. Pořád to byl pan Neznámý. Kdo ví, jestli mě nepozoruje nějakýma kamerama nebo tak něčím. Donesl mi rohlík s máslem a díky Bohu kafe. Posadil se ke mně na roh postele a rozhovor pokračoval.

N: Jestli tě něco zajímá, ptej se.

L: Popravdě, zajímá mě toho hodně.

N: Tak odněkud začni.

L: Tak třeba, kde jsme?

N: U mě v bytě, víc ti neřeknu.

L: Dobře. Proč tady jsem?

N: Chci tě odevzdat tvým rodičům.

Ale ne. Pár chvilek jsem se nemohla nadechnout. Rodičům. To ne. Abych to vysvětlila, moji rodiče jsou nebo byli milionáři, ne-li i víc. Je to docela paradoxní. Rodiče jsou milionáři a jejich dcera je popelářka. Potom co mě vyhodili z vysoké jsem utekla jsem z domu a od té doby mě hledají. Pořád mi říkali jaká jsem nula, nikdy nic nezvládnu... Mělo by mě to asi uklidnit, ale kdybych si mohla vybrat, chtěla bych do sklepa nějakého násilníka. Nikdo si nezvládne představit, čím jsem si musela projít a co mě čeká, jestli mě dostanou do rukou. Teď jsem doopravdy nemohla dýchat. Udělalo se mi černo před očima a spadla jsem hlavou přímo na pelest. Omdlela jsem.

Nový díl je tady😃 Chudák Lucka je unesena člověkem, kterého brala jako přítele. Co se asi stane potom, co to zjistí. To se dozvíte jindy😊 Budu ráda za commenty a votes. Mějte se😊

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 16, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

LucyPug&GoGoManTVKde žijí příběhy. Začni objevovat