"Hmm yelah...skrg ni jom lh study kang nnti x psl2 kene tuduh wt bende x senonoh plak"
"Awak yg fikir bukan2...okay tp nk study pelajaran ape?"
"Emm math?"
"Okay jom mula"
SKIP
Selepas 1 jam mengulang kaji pelajaran*cewah*...
"Nara sy rs dh lewat ni...sy blk dlu ek?"
"Okay tp rumah awk x jauh sgt ke?"
"Rumah sy jarak satu rumah dgn rumah awk"
"Jeongmalyo?kalau cmtu esok gi sek same2 lh"
"Okay pg esok sy gi umh awk dlm kul 7.15 cmtu"
"Emm...x menyusahkan awk ke?"
"Ani...sy blk dlu ye"
"Ah...nae"
"Jumpe pg esok tau😉"
The8 berpaling ke belakang sekejap sebelum melangkah keluar dari rumah Nara.
THE8 P.O.V.
X sangka plak budak baru tu sebenarnya jiran aku selama ni...cmne lh kau boleh x perasan En.Minghao oii...tp kenapa Namjoon kt sek abg pstu kt umh plak jd adik bongsu terus ek?Perlu ke aku tanya Namjoon utk tau jawapan yg betul?tp xkn lh Nara nk tipu aku kott...agak2 lh The8...umur Namjoon gn Nara kn terlalu beza...maksud aku diaorg bukannya kembar smpi tukar identiti kt tmpt2 tertentu...beza 3 tahun kott diaorg tu...Namjoon2...
"Minghao...kamu dh bersihkan diri kamu ke belum?"
Alamak...mk aku dh tny tp...x elok tipu nnti dosa*tetibe masuk bab agama lk ni*ckp je lah...
"Belum mama"
Okay...ni yg aku takut ni
"Gi lh mandi nnti turun mkn ye"
Yess!dia x marah...oh yeah😉
"Nae mama"
SKIP...
Agaknya Nara tgh wt pe ek skang ni? Nk kacau dia ke x eh?x payah lah baik aku siap h/w aku je...
Keesokkan paginya...
Nara P.O.V.
Skang kul brp ye?mne lk jam aku ni...ini dia...baru kul 6.30 pg...awal lg ni...xpe lh lbh awal lbh bagus...
Aku turun dulu lh nk wt sarapan utk adik aku lh ktakan😑
Nk masak ape pon x tau...haih...eh jap...nape bau sedap lak ni...biasanya xde bau cmni pagi-pagi cmni...pelik lh plak...
"Oh,Nara dh bgn?meh sini tlg omma syg"
"Nae"
Saya skip ye sbb dh xde idea ni
Di sekolah...
THE8 P.O.V.
Aik...mne geng aku yg lain ni?xkn x smpi lgi kott...haish diaorg ni suke wt aku ketinggalan...dh la x tunggu aku...xpe lah aku gi jemput Nara lgi best...hihihi...
"Nara...awak dh siap ke?"
"Jakamman!"
"Okay"
"Dh siap"
"Jom"
"Erk...okay jom"
Nara ni mcm x biasa gn aku je...pelik tul lah dia ni hari ni...nk tny ke x...xyh la kang nnti dia mesti pelik gn aku sbb tetibe tny dia cmtu...
Hello everybody!!!i'm back!!!sorry sgt2 sbb chp ni pendek shj tp siapa yg baca ni blh x komen kt chp ni...soalan dia ialah blh x kalau saya nak buat a.f. seventeen???nnti saya akan bgtau keputusannya kalau ramai setuju sy buat tpi kalau ramai xnk sy x buat...tpi jgn igt sbb sy x wt cite tu sy akan update slalu cite ni...okay bye readers2 ku sekalian and lgi satu tlglh jgn suruh saya update sbb saya ni baru form2...dh la otak sy slalu sgt blank jdi pleaseeewww jgn desak saya ya
Itu je sebenarnya sy nk bgtau dan sori kalau ayt keling😑😑😑
YOU ARE READING
It's Me
Fanfiction"XDE SAPE YG BLH AMBIL DIA!!!DIA AKU PUNYA!!!" "BERANGAN AH KAU!!!DIA AKU PUNYA BOD*H!!!" "KORG SEMUA MMG PERASAN DARI DULU LGKAN?!DIA TU AKU PUNYA LAH SI*L" "X GUNANYA POMPUAN!!!DISBBKAN KAU LH NAMJA DAH X SUKAKAN AKU!DAH X GILAKAN AKU!KAU NI MMG P...