bu aşka fazla bağlanma fırtına seni mahveder
bir yaz sabahı yatağımdan sıçrayarak kalktım o kadar korkunçtuki abim birden odaya girdi.(jack)
J:elena iyimisin
E:iyiyim
J:bir çığlık sesi duydum sandım.
E:yok bir şey sadece bir rüya
J: tamam kalk hadi okula geç kalıcaksın
E:ama okula gitmek istemiyorum
J:olmaz annem üzülür
E: o benim annem değil bana nasıl davrandığını görmüyormusun?
J:bişey olmaz sadece babamızdan ayrıldığı için üzgün
E:o bizim üvey babamızdı ve bana tecavüz etti
J:üzgünüm ama okula gitmek zorundasın
E:tamam (sinirlenerek yataktan kalktım )
Hazırlanmaya başladım önce dişlerimi fırçaladım sonra üstünde siyah kurukafa olan tişörtümü giydim.Ardından kot mavisi şortumu ve sonrada deri ceketimi giydim. En son olarak biraz makyaj ve parfüm sıkarak hazır bir şekilde evin kapısına yöneldim tam çıkacakken annem bağırdı -yemek yemeden çıkma.bende''tamam'' dedim. Sonra yemek yiyip evden ayrıldım.okula giderken biraz düşündüm .Acaba beni seveceklermi? Hiç arkadaşım olurmu?Benimle uğraşan olacak mı?diye geçirdim aklımdan. Tam okula gelmişken herkesin beni farkettiğini sanarak içimi bir heyecan kapladı. Yanılmıştım.en sonunda girişe vardığında sadece geçmesi lazımdı ki orası biraz sıkışıktı.sonra gözüne üniformalı bellerinde silahları ve kelepçeleri olan üç polis bağırıyordu''İLERLEMEYE DEVAM EDİN''okulun kapısında neden üç koruma olurki?sonra birden''CEPLERİNİZİ BOŞALTIN VE DEDEKTÖRDEN GEÇİN''diye bir ses işitti.herkesin yaptığı gibi(devam edecek)