Bilo je kasno uvece.Vracala se kuci.Isla je poznatom pustom ulicom.Razmisljala je zasto je vas morala da je kupi ovde.Ovaj kraj joj je uvek uvece ulivao neku jezu.Pogled na tamu koja se prostire celom ulicom donosi strah.Uvece bi uvek cula neke muske glasove koji su se skupljali tu u sokaku.Cula je da neko ide iza nje,i uspaniceno razmisljala sta da uradi.Da li da pobegne ili se suoci sa tom osobom.Bila je dovoljno hrabra ali ipak nije zastala i nije se okrenula da vidi ko je to,vec je potrcala ka kuci koja se nalazila na drugom kraju kuce.Kako je ona trcala tako joj se ta osoba priblizavala.Bila joj je za petama,konacno je stigla u dvoriste svoje kuce i usla.Bila je sva zadihana.Naslonila se na vrata i neko vreme tako stajala dok nije dosla sebi.Zatim je otisla u kuhinju da bi spremila sebi. veceru.Pogledom je prelazi po polu-praznom frizideru i razmisljala sta bi mogla da jede.Na kraju je odustala od vecere i skuvala je sebi kafu.Sela ja na krevet i uzela je da cita knjige na wattpadu.Uvek se divila tim ljudima koji imaju toliku inspiraciju za pisanje.Mozda im je cak i zavidila jer imaju toliko pregleda i pratioca.Ona cak nije imala ni 10-ak pratioca.I zbog toga je uvek bivala tuzna.Price koje je citala kao da su opisivale deo njenog zivota.Uvek je mastala o princu na belom konju i o srecnim zavrsetcima kao u pricama.Ali je ipak znala da je to nemoguce i da to postoji samo u bajkama.
"Kako je to mogao da uradi Loli"Pomisljala je dok je citala jos jednu pricu od Valentina_story.Verovatno ce je procitati do ujutru.I bice umirna i zazalice sto je legla kasno.Ceo njen svet bio je u knjigama.Vec je prosla ponoc i oci joj se sklapaju.Cuje glasove muskaraca koji dopiru sa ulice.Svako vece se okupljaju preko puta njene kuce pa ni ovo vece nisu preskocili.Njima se ubrzo pridruzuju jos nekoliko nepoznatih glasova.Iako joj se spavalo nije mogla da zaspi od ovoliko galame napolju.Ustala je iz kreveta preko pidzame je obukla bade mantil i uputila se ka terasi.Kada je otvorila vrata zapljusnuo je hladan vazduh od kojeg joj se koza najeziva.Bila je sanjiva ali je ipak smogla snage i razdrala se"Ucutite ili cu da pozovem policiju.Zbog ometanja javnog mira"
"Oo..Vidi ko se setio da izadje..."
"Dodji dole da se malo zabavimo.Bice nam lepo."Rekao je decko kratke crne kose i zelenih ociju.Rekao je sa osmehom na licu.Vec jasno iznervirana htela je da ga zadavi.
"Neka lepse mi je gore.A i ne bih da se druzim sa...vama"
"Uhh sto smo opasni.Pitam li se kakva si u krevetu.Sta mislis Majk"
"Ne znam.Mora da je vatrena."
Muka joj je da slusa ovaj razgovor.Pa se ubacila.
"Sada ste stvarno prevrsili svaku meru.Zovem policiju"Uznemireno kaze i uzima telefon iz dzepa.Dok je ona pokusavala da pozove policiju decko sa zelenim ocima Jack se peo uz pozarne stepenice i stao ispred nje.Kada ga je ugledala samo se preplasila i poskocila u mestu.Polako joj je prilazio i suzbio joj je uza zid.Njoj je ispao telefon iz ruke.On joj je prisao uvetu i poceo da ga gricka.Ona se najezila nije znala sta da radi.Njegov dah je osecala po svom vratu.Kada joj je ponovo prisao uvetu rekao joj je nesto.
"Budes li zvala policiju veruj mi ne bi volela da znas sta cu da ti uradim.A sad budi dobra devojcica,zaboravi sve ovo i vrati se na spavanje." Bila je previse uplasena da bi ista rekla.Samo se okrenula i usla u sobu.Zavukla se pod jorgan i nastavila citanje price.Previse misli joj se motalo po glavi tako da nije mogla da se skoncentrise na radnju price.Jos uvek su pricali,i lomili su flase.
U jednom trenutku cula je kamencice koji su udarili u njen prozor uz to cula je i zvizduke kao i dozivanje njenog imena.Pokrila se jastukom po glavi i pokusava da zaspi.Sto joj nije islo od ruke.___________________________________
Ovo je prvi deo moje nove knjige.Nadam se da vam se svidja.Sledeci nastavak postavljam sa 5vota i 2 komentara.Pisite vase sugestije i kritike.Puno pozdrava😊❤💖💕
ESTÁS LEYENDO
Confused/Zbunjena
RomanceCovek ne zna sta sve ima dok to ne izgubi.Ni Ema nije znala dok nije izgubila ono najvaznije..roditelje.Dani prolaze ali njena bol ne.Sa jedne strane svoju utehu pronalazi u decku kojeg je igrom slucaja upoznala na wattpad-u dok sa druge zavolece de...