14.

416 26 0
                                    

S úsmevom som zaklopala na dvere od tvojho domu.Veľmi som sa na teba tešila.Konečne ťa po týždni uvidím.Otvoril mi tvoj brat.

"Ahoj je doma Emily?" S úsmevom som sa spýtala.

"Nie je.Mala by ale prísť o chvíľu"tiež povedal s úsmevom no bol to nejaký čudný úsmev.

"Aha"môj úsmev vystriedal smutný pohľad.

"Ale môžeš ju tu počkať.Mne to vadiť nebude" stále s tým istým úsmevom na tvári sa na mňa pozeral.Vtedy som však ešte nevedela čo sa bude diať.

"Ďakujem.Je to od teba veľmi milé"povedala som a vstúpila dnu.

"Ale prosím ťa to je maličkosť"zavrel dvere a spolu sme išli do obývačky.V tom má hodil o stenu a priblížil sa ku mne.Bol tak blízko že som sa nemohla pohnúť.Akokoľvek som sa snažila nešlo to.Mal oveľa väčšiu silu ako ja.

"Teraz si spolu trošku užijeme"povedal slizky a strčil svoj jazyk do mojich úst.Snažila som sa ho odstrčiť ale nešlo to.

"P-Prestaň" povedala som keď konečne ten nechutny jazyk vytiahol z mojich úst.

"Noták ja viem že to chceš aj ty"zašepkal mi do ucha a perami prechádzal po mojom krku.

"Nechcem daj mi pokoj" zakričala som a slzy sa postupne začali kotulať po mojej tvári.Nepočuval ma.Svoje ruky dal pod môj zadok a zdvihol ma.Vyšiel po schodoch do svojej izby.Rukami som ho búchala po jeho pleciach a prosila ho aby prestal.Položil má na jeho posteľ a strhol zo mňa oblečenie.Snažila som sa ale nemohla som tomu všetkému zabrániť.

Ďakujem vám všetkým veľmi moc za 1,6K prečítaní.Znamena to pre mňa veľmi moc.Ste úžasní.

Girls like Girls // [SK] Where stories live. Discover now