capitol 1

36 1 0
                                    

La coperta " Yasmine"

Soarele bate printre perdea direct pe fata mea facandu-ma sa scot un tipat din cauza usturimi ochilor .
Cu chiu cu vai reusesc sa imi deschid ochii , simtind ca imi iau ochii foc " Asa iti trebuie daca te culci la ora 5 dimineata stiind ca la 7 trebuie sa fi in picioare " imi spun in gand .
Ma dau jos din pat si imi tarasc picioarele pana in baie unde imi dau drumu la dus ca pana sa vina apa calda sa-mi dau pijamalele jos .
Intru si imi fac un dus fierbinte unde petrec mai bine de 20 de minute , cand intr-un final ies din dus iau prosopul si mi-l infasor in jurul corpului ca apoi sa ma duc in fata ghiuvetei unde imi spal fata si dinti .
Revin in camera si incep sa ma imbrac cu hainele deja pregatite de aseara asezate  pe scaun , o pereche de bulgi inchisi gen colant cu un maieu simplu negru si pe deasupra geaca de piele , ma incalt cu OGG-urile ce ma asteapta frumos langa scaunul unde aveam hainele .
Bagajele sunt facute si pregatite deja jos langa usa de la intrare , tinand cont ca m-am pus la somn la ora 5 am avut timp destul sa-mi aranjez toate hainele si lucrurile in geamantane si geamantanele sa le pun direct la usa .
De la moartea parintilor mei acum 2 luni , nu am facut altceva decat sa beau si sa jelesc in casa singura , nu aveam prieteni nu aveam un iubit nu mai mi-a ramas nici macar o ruda , parinti mei amandoi fiind de la casa de copii , unde deasemenea sau si cunoscut , am ramas singura in lumea asta rea .
Din motivul asta am decis ca viata mea trebuie sa continue , nu am ce sa fac decat sa o continui cu bune sau rele , vreau doar sa termin liceu , asta fiind ultimu an , sa fac facultatea de drept si sa devin o avocata , asta si-a dorit intodeauna parintii mei , desi nu duc lipsa de nimic , parinti mei lasandu mi dupa moartea lor o mostenire de vro 10 milioane de mii de euro , vreau doar sa-i fac mandri !
Ma uit pentru ultima data in oglinda de langa usa , blonda cu ochii albastri, hmmm , desi in ultimu timp n am facut decat sa numai am grija de mine si de corpul meu deloc , nu arat chiar asa rau , (am 1.70cm  si 55 kg ).
Ma urc in taxiu unde ii spus taximetristului ca vreau sa ajung la aeroport , Londra ma asteapta , alt aer , alta tara , alta lume .
Ajunsa in aeroport , ma intrept spre ghiseu la control , trec fara nicio problema , ajung la avion intru si ma duc in cautarea scaunului cu nr.11A , ajunsa ma pun pe scaun si nu fac altceva decat sa-mi inchid ochii si sa astept ca orele sa treaca.

****

Ma urc intr unul din taxiurile din fata aeroportului din Londra unde ii dau adresa .
Ajunsa in noua mea casa pe care am cumparat-o inainte sa ajung prin ajutorul internetului ( bine ca exista internetu,nu stiu ce m-as face fara el) , este exact cum am vrut-o , nici prea mare nici prea mica , cu un gazon impecabil , intru in casa , unde dau de imensa sufragerie cum un coltar pe doi pereti si pe alt perete un TV urias , bucataria desprinsa de sufragerie doar de jumatate de perete scarile lucioase totul jos fscut in alb si negru , ador tenta de simplitate in acelasi timp un aer de eleganta , urc scarile unde dau de 2 camere ambele cu bai propii , camera mea este cu cu partea pe fata a casei cealalta pe partea din spatele casei , geamuri mari exact cum miam dorit un sifonier pe tot peretele de oglinda vizavi de sifonier fiind patul imens , la fel si aici totul in alb si negru .
Imi fac curaj si incep sa-mi aranjez totul in sifonier si prin sertare .
Dupa o ora , in sfarsit termin , singurul lucru mai mi-a ramas sa-mi fac un dus rapid si sa ma pun in pat unde voi dormi pana maine de dimineata. Zis si facut , pusa in pat , ceasu (am un ceas foarte dragut , cu numele meu mare scris "Yasmine" deasupra ) indica ora 11:05 , perfect , ora perfecta pentru un somn bun .

****
Acesta este primul capitol .. sper sa nu ma criticati prea rau , sunt noua in asta ...
Va pup !!

Raul ce imi face bine Where stories live. Discover now