°Гледна точка на Лиса°
Нова година, ново начало.Една дума можеше да опише времето навън-студ.Все още живея при мама и татко, но въпреки товa тях често ги няма и винаги съм сама.Но тази вечер нещо се промени.Намерих ключ.Ключ, който не бях виждала досега.Нямаше заключени стаи вкъщи и се чудех какво мога да права с него, но все пак го задържах.Беше малък и си нямах представа за какво е.Врата?Или пък може би дневник?!Но ако е за дневник..та от старите собственици беше останал само един дневник....ДНЕВНИК!Точно така!Само трябва да го намеря.
Ако кажа, че не съм разхвърляла, ще излъжа.Обърнах къщата за един дневник.Най-накрая го намерих.Беше под леглото ми.
Ахх, как може да го оставя точно там..Замислих се.Какво ли имаше в него?Дали изобщо трабваше да го отварям?
Опитах се да го отворя, но нещо го държеше затворено..или по-скоро някой...Чувах гласове.Какво ми ставаше? Искам да спрат!
-Не го отваряй..-шептеше
нещото.Какво беше това нещо?Следеше ли ме?Какво искаше от мен?
-Не го отваряй..-продължаваше да шепти.
Оставих дневника и то изчезна.Реших просто да изчакам.
По-късно Роуз ми се обади.Искаше да излезем, но ми звучеше уплашена и я поканих вкъщи.Дойде.Спомена ми нещо за ключ и дневник.Дали е съвпадение?Или просто е случайност?-..и намерих ключ.Чудех се за какво е, но тогава видях дневник на масата в хола, дори не беше там, когато отидох до стаята си.Опитах се да го отворя, но нещо ми шептеше "Не го отваряй" и когато оставих дневника то изчезна.-спомена уплашено Роуз.
-Роуз, на мен ми се случи същото..Дали не е някаква случайност?
-Не знам, но трябва да се обадим и на другите.Обадихме се и на Джени, и на Джису.И те дойдоха.Нещо наистина сложно се случваше, защото и с тях се бе случило същото.
Трябваше ли да изчакаме?Или да го направим сега, заедно?
Ще разберете в следващата глава..
___________________________*Авторска бележка*
•Знам, че първата глава е супер кратка, но искам да е нещо като пролог, а следващите глави ще са от по около 1000 думи.Приятно четене!•
YOU ARE READING
The Key|Ключът
FantasyЧетири момичета-гърл група.Живеят заедно и споделят всичко.Щастливи са с живота си като гърл група и с всичката подкрема от феновете им. Един ден всяка една от тях намира ключ на определено място.Тези ключове заедно подредени в правилната форма, отв...