*Atenție!*

4 1 0
                                    

Salutt.. sunt eu, din nou.
Voi face o pauză mică în a vă povesti ceea ce am început ieri, acum vreau să vorbesc cu voi un alt subiect, care pe mine mă doare sufletul când aud asta și nu pot să concep anumite lucruri.
Dragii mei, va ți întrebat vreodată, dacă alți oameni, la fel ca voi, au probleme majore și tot ce și ar dori, ar fi ca cineva să le întindă o mână de ajutor ?
Nu, nu sunt unul dintre părinții voștri care vă ține reproșuri când vrei ceva neapărat, chiar dacă e câteodată inutil , și se întâmplă ceva gen ,,Dar te ai gândit dacă pe lumea asta x și y are? " Nuu, nu sunt :))! Vă iubesc, familie❤! Toți vrem ceva, Toți! Haideți să ne gândim la următoarea variantă 😉
Doar eu stau efectiv, și mă gândesc dacă unii copii, au oare măcar 5%din mâncarea pe care o mâncăm noi?
Ne am obișnuit cu multe preparate gustoase, darr .. dacă ei tânjesc după o coajă de pâine?
Haide să ducem subiectul la o treaptă mai înaltă.
Ieri eram în mașină, veneam înspre oraș împreună cu tatăl meu. Și mi a sărit în cap , gândul că unii oameni, părinți chiar, trăiesc cu chinul în fiecare zi, că nu își pot permite să le cumpere copiilor,o necesitate, foarte mare, precum hrana. Sau poate o căciulă pe timp de iarnă. Vreau
Să nu mă înțelegeți greșit, prin ceea ce vă spun acum, nu înseamnă ca noi să nu continuăm obiceiurile noastre, să mâncăm o pizza sau o ieșire la un film .
Vreau doar să vă spun, să nu fiți prea pretențioși cu părinții voștri ca de exemplu : Ei , poate nu își permit.. și stai liniștit, el se va simți mult mai rău decât tine, care nu ai putea avea acel ceva, pentru că tot ce își dorește el, este să te vadă fericit, împlinit, și mai ales, sănătos!
Dragilor, asta a fost tot ceea ce vroiam să vă spun și să vă atrag atenția, sper să nu luați în nume de rău cele spuse!
Aveți grijă de voi! Și nu uitați, când puteți face un bine , faceți l ! Dar nu o face din obligație pentru a fi răsplătit! Fă o din pură plăcere, vei fi recompensat de 1000 mai mult și bine!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 02, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viața mea.. exact cum e ea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum