Se afla pe un nor langa Brandon. Amandoi erau foarte incordati si constienti ca aceasta avea sa fie misiunea vietii lor . Desi emotiile o copleseau se hotari sa faca ea primul pas si sa se arunce .
Intr-o secunda senzatia de gol o coplesi in timp ce despica aerul cu usurinta . Il auzi si pe Brandon care se decise sa se arunce si el ,dupa ea , dar tot ce mai conta acum era senzatia care incepea sa ii inunde sufletul intr-un ritm alert. Pura adrenalina incepu sa ii inlocuiasca sangele din vene in timp ce putea vedea pamantul cum se apropie de ea . Poate ca nu pamantul se apropia de ea , ci ea se apropia de el . 10 metri , 9 metri ,8, incepea sa se teama ca semnalul nu va mai veni si ea o sa ramana ca o pata pe pamant , insa credinta o impiedica sa se gandeasca la acest lucru mai mult de trei secunde .
Un strigat gutural se auzi de undeva din spatele ei:
-Deschide-le,ii ordona aceasi voce!
Nu ii mai trebui nici o secunda in plus:cu un impuls , aripile sale se deschisera imediat.Din spate ii crescura intr-o clipita o pereche de aripi . Plana in timp ce vedea cum se ridica la o distanta sigura fata de pamant. Zbura deasupra lui. Aripile o mentineau deasupra insa ii era prea frica sa si aterizeze . Deocamndata se multumea doar cu atat:doar cu privitul .
-Alisha, se auzi un strigat in departare !
Alisha stia ca Brandon deja aterizase. El mai facuse asta , aripile sale erau puternice ,iar curajul nu-l lasa. Incepu sa auda ropotul pasilor tot mai alerti al lui Brandon ,care acum alerga spre ea . Isi intoarse pentru o secunda capul:mare greseala. Brandon se afla doar cu vreo trei metri in spatele ei si continua sa avanseze. Rase cristalin cand Brandon o prinse de picior si o trase in bratele sale .
-Iti place sa te joci, Ali?O intreba acesta jucaus in timp ce incepu sa o gadile.
Alisha izbucni intr-un ras colorat ,dar reusi sa se elibereze din stransoarea blanda al lui Brandon. Ii era ca un frate mai mare si il iubea pentru asta. Se uita pentru cateva secunde la aripile sale . Ale sale erau mult mai puternice decat ale ei .Penele albe straluceau in lumina soarelui. Defapt el era stralucitor. Purta mereu haine albe ce reflectau lumina din plin , avea parul de acelasi blond spalacit ca al ei. Erau destul de asemanatori la tot ceea ce insemna fizionomie:aveau acelasi nas carn, fata ovala , buzele pline, chiar si fruntea lata . Asemarea se termina aici, ochii erau foarte diferiti:in timp ce ai ei sunt migdalati, de un negru atat de inchis incat nu se poate distinge pupila si foarte mari, ai lui sunt micuti acoperiti putin de pleoape si de un albastru deschis .
-Deci, ce trebuie sa facem acum ?Intrerupse ea tacerea stanjenitoare dintre ei.
Brandon se incruta putin dar scoase la iveala din rucsasc o hartie frumos impaturita . O desfacu sub privirile curioase ale Alishei. Se incruta din nou cand citi continutul si dupa aceea dadu sentinta:
-Trebuie sa gasim un Decazut, glasul sau se auzi .
Desi nu era o misiune dificila simti un freamat ciudat in ea. Simti ca nu se va termina bine . Pasarile din jur isi luara zborul din copaci simultan in timp ce un tunet sparse aerul.
-Cum se numeste?
Simti nevoia sa il intrebe pe Brandon .Era clar ca avea ceva mai profund cu el daca evitase sa ii spuna numele si il numi Decazut. Stramba din nas la intrebare dar totusi raspunse .
-Nu este scris numele sau aici ,dar cred ca este vorba despre un anumit Dylan.
Numele acesta o facu sa aiba fiori. Suna prea brutal din gura lui.
-Dylan , deci...
Ingana usor si lasa ca muzicalitatea numelui sa ii mangaie urechile.Nu i se parea asa de rau.
***
Prologul este aici! Astept parerile voastre! Va pup! <3
CITEȘTI
Apus de semiluna
Fantasy"- Nu fi tristă, mie mi-au trebuit doar 100 de ani ca să te întâlnesc! " O misiune cu prețul aripilor ei. Va reuși Oare micul înger să o îndeplinească? Oare va reuși să se desprindă de perfecțiune și să se îndrăgostească de pericol?