Capitolul 1-Pure Fear

18 6 3
                                    

Capitolul 1 - Pure Fear

Alisha si Brandon merg agale pe o poteca ce duce la iesirea din padurea in care au aterizat.Ali se simte destul de incomod in linistea apasatoare care s-a asternut asa ca incearca sa initieze un dialog.

-Care este treaba cu acest Dylan,intreaba ea inocent? Brandon se incrunta la auzul intrebarii. Simtea mii de sentimente urate cum il treaversau la rostirea numelui acelui Decazut.Stia ca Alisha este doar curioasa,mereu a fost,dar el nu suporta acest personaj,Dylan.Ce mai!Nu suporta nici macar gandul ca ea sa se gandeasca la el.

-Este un simplu Decazut,raspunse Brandon laconic. Sentimentele sale de ura fata de el erau atat de puternice incat nici macar nu indraznea sa il considere o persoana.

Alisha remarca nuanta de ura din vocea sa ,asa ca nici macar nu mai continua.Ii intelese supararea si devia spre un alt subiect:

-Unde suntem acum, mai exact?

-Londra, Regatul Unit. Uite,spuse el inmanandu-i o harta noua a zonei, Liga mi-a dat-o inainte de a pleca,adauga Brendon fericit ca putea aborda alt subiect.

Alisha lua imediat harta studiind-o cu atentie.Se aflau intr-o zona relativ pustie,iar padurea in care se aflau acum era defapt o adunatura de copaci mai desi ce erau inconjurati de ferme.Nici macar nu se aflau in Londra, erau la o zona periferica a acesteia.Nici macar atat!Le trebuiau vreo trei ore de zbor serios pana sa ajunga in oras,chiar cateva ore in plus pentru a se asigura ca nu sunt vazuti.

Fata se opri din drum. 

-Trebuie sa zburam ceva pana acolo,conclude ea.

Brandon incuviinta. Chiar si pentru aripile sale puternice avea sa fie un drum costisitor.Alisha stia asta, si se gandea cu groaza la zbor. Aripile ei albe si plapande nu aveau cum sa o duca atat de departe. Debia daca aveau penajul complet, ca sa nu se mai gandeasca la picajul care l-au avut de suferit.Inca era obosita de la aterizare. Se uita cu admiratie la aripile lui Brendon : ale sale erau net mai puternice,inca erau o pereche relativ tanara. Privirile ei il m aguleau pe interior:simtea cum mandria ii creste in vene. Zambi usor si se apropie de ea. Isi planta o mana fix intre omoplatii ei plapanzi,masand usor zona. Tandretea cu care facea geestul o sperie la inceput pe Alisha, ea chiar a tresarit la inceput.

-O sa ai si tu aripi puternice intr-o zi, o incuraja Brandon, trebuie doar sa indeplinim misiunea asta si atat,continua masandu-i spatele cu tandrete.Fii linistita,nimic rau nu se va intampla.

Atunci , in mintea lui Dylan se raspandi un ras haotic.Stia ca Liga va trimite o echipa sa-l vaneze, chiar putea sa puna pariu ca pretul pe capul lui nu va fi unul mic, si avusese dreptate. Dylan stia cu exactitate unde o sa aterizeze ingerii si si-a propus sa-i urmareasca. Cei drept, nu se astepta la o echipa atat de slaba:fata era prea mica si plapanda ca sa se poata masura cu macar o zecime din puterea sa, iar baiatul, desi puternic pentru cei din rangul sau, nu avea cum sa prezinte o amenintare directa. Sea amuza din nou la gandul ca acesti doi ingeri ar pute sa-l inviga:el tocmai era ascuns in coroana unui copac! Avea un ser de invizibilitate doar in caz de urgente,insa nici macar nu se gandise sa-l foloseasca. Pur si simplu nu avea de ce. Ingerii nici nu si-au dat seama ca se afla aici,iar el le putea auzi planul.

Privirea lui Dylan podidi asupra fetei caruia inca nu-i stia numele. Observase fiecare gest tandru dintre cei doi si nu avea nici un dubiu ca acestia ar fi impreuna.Isi scoase din maneca o pilula mica si rosiatica.O studie pret de cateva secunde incercand sa se decida daca sa o foloseasca sau nu. O putea arunca direct pe pamant,iar misiunea celor doi porumbei avea sa se sfarseasca intr-o secunda. Vazu cum ingeroiul incerca sa o sarute pe fata pe obraz insa aceasta se ferise.

"Ingeroi hormonat"se gandi el cand ii vazuse gestul.

Luase de data asta o sfera de gresie din buzunar. Mai intai avea sa vada cat de puternici puteau fu cei doi.Se pregati sa arunce sfera pe pamant , dar pentru o fractiune de secunda se razgandi:ii era prea mila de fata, caci ea ar fi atat de ranita incat ar ramane pe pamant. Asa ca arunca sfera in jos. Nu a fixat o tinta propice, a aruncat-o la cativa metri de cei doi , le-a dat mila sa pentru aceasta zi. 

Nu mai astepta sa vada efectele bombei sale cu gaz de ametit,s-a urcat in varful copaclui de unde si-a desfacut aripile de corb si si-a luat zborul.

Alisha inca se simtea nelinistita,in ciuda incurajarilor lui Brandon.Avea ceva pe constiinta si nu stia ce:se simtea urmarita. Isi scutura capul energic incercand sa se coninga ca totul era in imaginatia ei. Se aflau pe un pamant nou pentru ea si era normal sa se simta straniu. Auzi un fosnet indeparta si tresari. 

Vazu cum o perla de gresie se ciocni de pamant. Imaginea sferei corespundea perfect cu una din manualul ei. Frica o cuprinse imediat.

-Fugi , îi striga lui Brandon! Il trase dupa ea pe cand isi deschise aripile.Brandon era inca confuz dar o urma.

In ultima secunda in care puteau scapa si sa se salveza,reusi sa paraseasca solul.



*******************************************

Deci...Da. Asta a fost primul capitol. Va provoc sa imi spuneti parerile voastre si sa lasati un vot!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 08, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Apus de semilunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum