İÇİMDEKİ SES

22 0 0
                                    

adım alara anlatmaya başlıyorum saat on üzeriydi annemin birden kan şekeri düştü babamla birlikte hastaneye gittiler ben evde yanlız başıma oturuyordum şöminenin başında kitebım elimde sessizce okuyordum taki o sesi duyana kadar...

birden kapının gıcırtısını duydum elimdeki kitap yere düştü içimden bir ses bakmam gerektiğini söylüyordu kapı sonun kadar açıktı pencere açılmış ardından rüzgar esiyordu korkudan masadaki vazoyu yere düşürdüm yere baktığımda altın bir bilezik gördüm bu ablamın en sevdiği bileziğiydi fakat ablam öleli 3 yıl olmuştu edibe abla(hizmetli)her ay odayı ablam varmış giti temizliyordu birden kapının zilini duydum kapıyı açmaya gittiğimde açtığım an ayak ucumda bir mektup buldum mektubu elime almamla kapının kapanması bir oldu mecburen kapının önünde annemleri bekliyordum mektubun üzerinde edibe yıldırım yazıyordu mektubu tam açacakken annemler geldi annemin sağlık durumu gayet iyiydi annem ve babama iyi geceler dedikten sonra kendimi yatakta buldum mektup ve bilezik hiç aklımdan çıkmıyordu annemlerin gelip gelmediğini kontrol ettikten hemen sonra mektubu okumaya başladım mektubun üzerinde ablamın ölmediği edibe ablanın onu kaçırdığı yazıyordu bu olayı annem ve babama anlatsanm bana inanmayacaklarını harfiyyen biliyordum kendi kendime söz vererek bu sırrı devam ettirmeye çalıştım başımı yastığa tedirgin bir şekilde koydum sabah olmuştu daha kargalar kahvaltısını yapmadan mutfağa,edibe ablanın yanına gittim ona ablam hakkında bir kaç soru sordum ilk sorum ablam hakkında n ne bildiğini sormaktı tedirgin bir şekilde anlatmaya başladı onu çok seviyordum gözlerindeki şık bakışlar altın sarısı saçları deniz mavisi gözleri... her söyleyişinde duygulanıyordum ablamı çok ama çok özlüyordum edibe abla tedirgindi ve titriyordu açıklamasını yeterli bulamadım ama başka bir şey bilmiyorum diye cevap verdi biraz daha zorlasaydım timsah gözyaşları akıtacaktı mutfaktan ayrıldım ve araştırmaya devam ettim yatağıma UZANIP DÜŞÜNMEYE BAŞLADI ODADAKİ BİLEZİK KAPIDAKİ MEKTUP EDİBE ABLANIN TEDİRGİNLİĞİ... SANKİ HEPSİ BİR RÜYA İDİ.............

İÇİMDEKİ SESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin