"Arkadaşlar ÖNSÖZÜ okumadan hikayeyi okumayın çünkü: hiçbirşey anlamaya bilirsiniz."
Kışın ortasında ocak ayının 12'sinde, eski duvarları dökülmek üzere olan içi rutubet kokan bir evde, bir kadın rıhatsızlanarak doğumuna başlamıştı o zamanlarda ninja köyleri sakin genelde göçebe insanlardan oluşan bir türdür. Göçebe olmayanları ise diğer türlerden uzak yaşarlar çünkü: diğer türler ninjalardan; geceleri karanlıkta saklanan ve gözükmeyen bir türü sevmiyorlardı. O köyün ebesi doğum yapan eve geldi. Evde doğum yapan kadın tanıdıktı içinde "bu katcho'nun evi değil mi?"diyerek girmişti içeri. İçeri adım atar atmaz rutubet kokusu insanı boğuyordu. İçeri giren ebe Jhon'nun teyzesiydi. İçeri girince derin bir nefes aldı. Yüzünden öksüreceği çok belliydi. 2 kere öhöö öhöö"diye sert bir şekilde öksürdü.
(Y.n Yerlere iyi bak salardı mağlum, kadının akciğeri felan fırlamış olabilir.)
Acı içinde doğurmaya çalışan kız kardeşini görünce kadın hemen doğuma başladı. Kardeşine talimatlar veriyordu: nefes al ver, nefes al ver arada güçlü bir şekilde ıkın.
(Y.n sanki kadın kabız olmuş ebede hadi ha gayret çıktı diyormuş gibime geldi.)
Aradan bir kaç nefes süresi sonra çocuk doğmuştu. Ebe bebeğin poposuna yavaşça "şaap şaapp"vurmuştu.
"(Y.n yazarın efektlerinden dolayı kafanız patlayabilir.)
Bebek ağlayarak yavaşça gözünü açmıştı. Bebeği iyice yıkayıp annesinin kucağına vermişti. Bebeğin ufacık elleri, küçücük burnu vardı. Annesi kucağına alınca yüz ifadesinden belli oluyordu dünyaların onun olduğu. Jhonnun babası 1 hafta önce bir suikast işine girmişti. Tam kurbağanını öldürürken öldürülmüştü. Annesi ve Tayzesiyle büyüyecekti.
Bir anda teyzesinin aklına İhkaru kanunları gelmişti. Çocuğun gözlerine bakmıştı. Bir anda tüm mutluluğu yerini suratından akıp giden göz yaşıyla üzüntü kaplamıştı. Kardeşine dönerek:
"Katcho malesef çocuğunu ninjalar öldürecek, onda İhkaru özelliği var.""Ama bu nasıl olur abla ben göz göre göre öldürttemem çocuğumu bir yolu yokmu?"
"Var"dedi ablası umutlu bir şekilde dolaptan kanlı yeni kesilmiş olan eti oyuncak ipten örülmüş bir oyuncak bebeğe doldurdu ablası "Bunu al koynuna koy senin çocuğunmuş gibi davran"dedi. Aslında çok zekice bir fikirdi. Teyzesi kardeşine senide öldürecekler dememişti çünkü: kaçarsa tüm kanından gelenlerde öldürtülecekti. Jhonu alıp geldiği atın saman yediği torbanın içine koydu ve sesi çıkmasın hemde üşümesin diye üstünü kat kat örtmüştü.
Sonunda ninjaların hızla geldiğini gördü. Karo enerjisini ayağına yönlendirerek kendisini evin kapısına doğru fırlatmıştı. Ninjalar "Doğurtan senmisin?"
"Evet benim,"
"Peki çocuk ney?"
"İhkaro"dedi. Bunu söylerken gözinden bir damla göz yaşı döküldü. Ninjalar içeri girdi. Bebeği keserek öldürdüler. Ardından da kadını sharuken ile öldürdüler. Ninjalar geri ebe kadının yanına gelerek "Burdan uzaklaş ölü temizleyici yakında, seni burda görürse senide öldürür."dedi Ölü Temizliyici ölü ninjaların bedenini temizliyordu. Haliyle kendisini görenleride öldürüyordu.Kadın at arabasına binerek evine doğru ilerledi. Ona kardeşinin bir vasiyeti olarak görmeye başladı. Zaten kendisininde çocuğu yoktu. Bu çocuğu kendi çocuğu olarak kabullendi. Aylar ayları kovaladı, mevsimler birbirini yıllar yılları.
John 5 yaşına gelmişti. Onu ninjalardan uzak olan savaşçı ulusuna ait olan bir köyde büyütüyordu. Bu arada John eve geldiğinden 1 hafta sonra kadın hamile kalmıştı.Ona annesi olduğunu inandırmıştı Jhona ve kardeşiyle birlikte 5 yaşına kadar büyütmüştü onları. Beraber gezerler beraber oynarlar zaman gelincede annelerine yardım ederlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jhon Karo
FantasyEski zamanlarda farklı güçlerde, farklı güçlerde insanlar var idi. Bu insanların arasında: Ninja Büyücü Cadı Savaşçı Bükücüler Bu kabileler olduğu bilinmektedir. Ayrıca para birimleride şöyledir: Dinar 100 dinar 1 akçe 100 akçe 1 gümüş 100 gümüş...