1. bölüm
grup üyeleri logan, james ,kendall ve carlos 7 /24 şarkısını söylemektedirler. Gustavo ve kelly ise şarkıyı kayıt yapmaktadırlar. Şarkı bitince, hepsi içeri girip nasıldık diye sorarlar.
gustavo:siz köpekler her zamanki gibi berbattınız.
carlos: hadi ama Gustav yapma bence iyiydik.
Gustavo: siz buna iyi mi diyorsunuz.defoluuuuuunn...
hepsi fırlar ve palmwoodsa giderler.
bayan knight:hoş geldiniz çocuklar açmısınız?
carlos çoktan masaya oturmuş mısırlı sosisleri bitirmek üzeredir.hiç istifini bozmadan:
sağ olun bayan knight kendimi fazla aç hissetmiyorum.
james dışındakji herkes güler.james mutsuzdur.çünkü Luci (lusi) turneye çıkmıştır.katie luciyi unutturmak icin jamesin en sevdiği şey olan taraklardan bahsetmek ister.
katie: hadi yapma senden güzel değil ya. bak aklıma bir fikir geldi. sana kırmızı bir tarak alalım hem yeni aldığın ayakkabıya da uyar.
james : hayııırr. lucinin saçı da kırmızıydııı...
kendall katie'ye kızarcasına bakarak : amacımızın luci 'yi unutturmak olduğunu sanıyordum ,luci'yi hatırlatmak değil...!
biraz sonra bayan knight gelir ve elindeki koca çamaşır sepetini masaya koyar.
bayan knight: bu gün temizlik günüm kim bana yardım edicek bakalım?
kendall da hekes gibi işten kurtulmak amacıyla bir bahane uydurur: aaa nasılda unuttum havuzda jo'yla buluşucaktım...
katie : eee...şey...benim bi barkadaşıma gitmem gerekiyo bi proje ödevimiz varda...
bakışlar james ' e döner:
bana hiç öyle bakmayın.
ayağa kalkar ve kendini tekrar koltuğa bırakır:
benim luci 'yi düşünmem gerek...
sıra carlos'tadır:
benim kaskımı parlatmam gerek...
bayan knight: evet logan demek şanslı kişi sensin
logan: ama,ama ben...
bayan knight: evet biliyorum sen çok yardımsever birisin.hadi başla şunları sermeye!
logan çaresiz işe koyulur.
o sırada kendall havuza gelir. fakat jo'nun yanına ilerleyeceği sırada yanındaki kız dikkatini çeker. gözünü kısarak jo'nun yanındaki kıza iyice bakar. uzun bir süre baktiktan sonra kizin eski kiz arkadaşı jenet olduğunu fark eder. ilk önce girmeye cesaret edenmez ama daha sonra telefonunun sesiyle irkilir:
jo:kendall nerdesin ? havuzda seni bekliyorum .ayrıca seni tanıştırmak istediğim yeni birisi var,acele et!
kendall: tmm canım hemen geliyorum.
kendall son kez cesaretini toplayarak yola koyulur,az sonra ordadır:
işte geldim canım.
jenet kendall ı hemen tanır . sonra sohbet etmeye başlarlar. konu eski günlere acilinca jo :
en iyisi be bize biraz icecek alayim
kendall: tmm canım nasıl istersen...
jenet in amaci kendal ı geri almaktır. Jo nun yokluğunu fırsat bilerek:
kendall bak ben seni hala seviyorum eğer sen de....
kendall: hayır devamını getirme . sen ve ben eskide kaldı şu an jo ve ben varız. lütfen aramıza girmeye çalışma olur mu?
ardından jo gelir biraz daha sohbet ederler ve havuzdan ayrılırlar. jo camiel i görür ve yanına gider. kendall ise dairesine çikmak uzere asansore biner ardindan da jenet . tam kendall dairesinin katina vardiğinda jenet onu öper ve asansörün kapisi acilir jo kapinin onundedir kendall ve jenet in öpüştüğü gorünce:
şey ben bi şey diyecektim . neyse sizin rahatınızi bozmayayim sonra söylerim.
der ve oradan ayrılır.
kendall jo nun peşinden kosar. kolunu tutup ceker.
jo: yapma canımı acıtıyosun. orda her ne yasandıysa bilmek istemiyorum. hem inu sevdiğini söyleyebilirdin bana, ayrılırdık. haksız mıyım? ya ben bunları sana neden anlatıyorum ki ... size mutluluklar...
kendall: dur bi dakika beni dinlemek zorundasın çünkü ben jenet i öpmedim o beni öptü. hem ben onu sevmiyorum .benim için sadece sen varsın inan bana.
jo: sana inanmayı çok istiyorum ama zor gerçekten, yalnız kalıp düşünmeye ihtiyacım var.
der ve oradan ayrılır. ama kendall kendini jo ya kanıtlamaya kararlıdır. o bu şekilde düşünürken jenet in sesiyle kendine gelir.
jenet: kendall boşuna uğraştığının farkinda değil misin? şuanda sen jo için sadece bir zaman kaybısın . o sana inanmicak . yine benim olucaksin.
kendall: peki ya jo bu söylediklerini öğrense ne derdi?
jenet: o sana asla inanmaz.
kendall elindeki telefonun düğmesine basıp kaydı jenet e dinletir ve jenet hemen oradan ayrılır.kendall ise kaydı jo ya dinletmek üzere asansöre biner. Jo'nun dairesinin önüne geldiğinde heyecandan içi içine sığmıyordur. Zile basar ve kapı açılır. Jo, Kendall'ı görünce kapıyı kapatmak ister.
Kendall:
-Jo, dur bi dakika. Sana dinletmem gereken bir kayıt var.
Kendall kaydı dinletir.
Jo:
-Özür dilerim Kendall. Beni affedebilecek misin?
Kendall onu öper ve ''affedildin'' der.