(yoona p.o.v)
aku seorang budak nerd . setiap hari aku ke sekolah bertemankan keraguan dan ketakutan . takut untuk dibuli oleh gangster sekolah . aku seakan tidak mahu pergi kesekolah lagi .
ayahku menghidupkan enjin kereta untuk membawa ku kesekolah . dikereta , tanganku mula menggigil . aku takut , takut untuk dikunci dibilik stor bersendirian , dipaksa memberi duit , dituduh merosakkan harta benda sekolah dan banyak lagi . keretaku pun sudah sampai di perkarangan sekolah . ayahku menghulurkan sejumlah duit kepadaku . aku pun menerimanya .
dari jauh..aku terlihat sekumpulan namja sedang tersenyum sinis . YA , kumpulan got7 yg selalu membuliku . kereta ayahku pun berlalu pergi . sekumpulan namja itu pun mendekati ku . ketua mereka iaitu Im Jae Bum atau lebih dikenali sebagai JB menarik kuat rambutku sehingga ke kelas . mujur ketika itu belum ada seorang pun yg datang . seperti biasa , kerjaku ialah membersihkan meja mereka .
seorang demi seorang memasuki kelas dan akhirnya kelas itu pun dipenuhi . cikgu jung pun memasuki kelas .
Cikgu Jung : class..hari ni semua cikgu ada meeting . so , tolang jangan bising and lagi satu , buat buku kerja dari muka surat 87-115 memandangkan esok cuti .
Kelas : nae..!
cikgu jung pun keluar dari kelas . JB dan kawan-kawannya pergi ke meja yoona lalu melemparkan buku kerja mereka . yoona yg tadinya sedang asyik membaca buku tersentak . yoona melihat mejanya yg dipenuhi buku kerja got7 akhirnya bersuara .
Yoona : wae ?
Mark : aku nak kau buatkan kerja sekolah kami ... kalau x siap , aku akan pecahkan kaca mata kau ..*senyum sinis*
semasa waktu rehat
semua murid sudah keluar kecuali yoona dan got7 . got7 mengepung yoona lalu meminta duit daripadanya .
Jinyoung : ooi yoona...minta duit kau!!
yoona : tapi saya ada bawa RK 7 je...
RK -RINGGIT KOREA
RM-RINGGIT MALAYSIA
Youngjae : ngam2lah untuk kami bagilah cepat!!
yoona : tapi kalau saya bagi kamu semua duit saya , saya nak makan apa?
jackson : alla...bapak kau kan kaya..
yoona : tapi..
JB : takde tapi2 *tarik duit dari tangan yoona*
got7 pun beredar dari kelas lalu menuju kekantin . yoona pun duduk semula di kerusinya kerana dia x mempunyai duit untuk membeli makanan
amacam? okey tak? nanti saya perbetulkan kesilapan saya ye.. please comment , vote ^^
YOU ARE READING
(coming soon )the nerd girl that you bully
Romanceyoona ialah seorang yg nerd . dia selalu dibuli oleh kumpulan got7 yg kononnya gangster sekolah,handsome,digilai murid (walaupun kuat membuli) . apa akan terjadi bila 5 tahun telah berlalu dan yoona menjadi seorang yg cantik tanpa glasses'nya' . dan...