Хаврын тэнгэр нижигнэн дуугарч тэнгэрт хар бараан vvлс беегнерех нь бороо орох гэж буйг илтгэнэ. Хvмvvс ажил терлее таран гэр орныхоо зvг явахдаа аз жаргалаар дvvрэн байх бегеед хань ижил, vр хvvхдvvд рvvгээ яарах нь тэдэндээ хичнээн их хайртайг нь харуулах шиг. Удалгvй бороо бага багаар дуслан орж эхлэхэд гумдамжинд явж байсан хvн бvрийг яаруулахад хvргэлээ.
~~~
Намайг И Миёон гэдэг. Энэ жил тегсех ангийн сурагч. Би ер нь л дуугуй талдаа тайван хvн бусад шиг хайр дурлал зугаа цэнгэл ч гэж явж vзээгvй. Бас хайр гэх зүйлд би итгэдэггvй итгэнэ, хайрлана, уучилна, зовно дахиал уучилна. Эцэст нь зvгээр л маш том шархтай эзэнгvй хоосон дурсамжтай л vлднэ. Би ийм зvйлийг vзэн яддаг хэтэрхий шударга бус. Хvн хайралсныхаа хирээр тедий чинээ их евделтийг мэдэрдэг. Би шударга бус зүйлд дургүй. Эцэг эх гэх хvмvvс намайг бага сургуульд байхад минь нэг найзындаа vлдээгээд явчихсан дахиж иргэж ирээгvй. Аавын найз нь намайг жоохон болохоор байнга надаас vнэнийг нууж аав ээж нь чамайг сайнаар байвал удахгvй ирнээ тийм болохоор сайнаар байж ахынхаа vгэнд сайн ордог юм шvv гэж байнга хэлдэг байсан. Би гэж хvн ирнэ гэж итгэж хvлээсээр байгаад сvvлдээ ойлгосон юм. Тэд намайг хаяаад явчихсан хэзээ ч иргэж ирэлгvйгээр намайг орхиод явчихсан. Би ахлах сургуульд ортлоо Yмин ахынд байж тэдний хvvхэд шиг байсан ч vргэлж аав ээжийгээ санан шенежин уйлдаг байсан. Надад юу юунаас ч илvv эцэг эхийн хайр л хэрэгтэй байсан юм. Одоо би бие даан амьдраад аль хэдийн 1 жилийг ардаа vджээ. Энэ хугацаанд байр хелселж хичээлийнхээ хажуугаар цагын ажил хийж байрны болон сургалтын телберее цаг алдалгvй телж еерийгее болгосоор ирсэн. Бас надад баахан олон дагуулууд шиг найзууд байхгvй тэд нэг л едер бас л хайр шиг ор мергvй алга болж ганцаараа vлднэ гэхээс би айдаг. Цагтаа найз нэрээр байж сvvлдээ ардуур минь муулж явдаг тийм л хvмvvc. Харин Ина бол тэднээс еер тэр бол миний мэдэх хамгийн сайн найз надтай 10жил найзалж байгаа цорын ганц найз минь бид 2 бие биедээ байнга итгэж зовлон жаргалаа хуваалцсаар ирсэн...Багш: Зиа хvvхдvvдээ енеедертее ингээд дуусгаядаа vлдсэн хэсгийг нь маргааш хийе хэтэрхий оройтчих шиг боллоо бороо ч орж байна. Болгоомжтой Явцгаагаарай!
Сурагчид: Заа багшаа та ч бас болгоомжтой яваарай баяртай~ гэсээр дэвтэр номоо цvнхлэн хийгээд хэсэг хэсгээрээ нийлэн элдвийг ярилцсаар ангиас гарлаа. Би шvхэр авч гараагvйгээ санан бороо намжтал хvлэхээр шийдэн сууж байтал Ина над дээр ирсээр: Миёонаа явахгvй юм уу? Юугаа хийгээд цонх ширтээд суучихваа?
Би: енеедер гэрээсээ гарахдаа шvхрээ марчихжээ тэгээл бороо намжхыг нь хvлээгээд сууж байна. Чи явахгvй яасан юм?
Ина: аан намайг енеедер аав ирж авна гэсэн хоёулаа нэг зvгт байсан бол хамт явахгvй юу
чи миний шvхрийг аваад яваа бороо зогсох шинж алга гэсээр надад шvхрээ еглее
Би: За Баярлалаа Ина явлаа шvv! Баяртай маргааш уулзъя^^
Ина: Заа болгоомжтой яваарай замдаа хvн амьтанд дээрэмдvvлчхэв *инээх*
Би: Чи намайг аминдаа ямар их хайртайг мэднэ шдэ дээрэмдvvлэх дээрээ тулбал би шууд л еедеес нь гэсээр Инаг гижигдэж гарав. Ина инээснээсээ болж нулимас нь гарч: Яаа~ чи болилдоо би ямар хулгайч юмуу гэсээр над руу худлаа муухай харлаа
Би: Ээегvv энэ охиныгдээ муухай харж чадахгvйн байж тэр нvдийг нь хараад байгаарай *шоолж инээх*
Ина: -_- Заазза одоо болно охин минь яв2 харанхуй болчлоо гэсээр намайг хаалга руу тvлхлээ. Би ч бахтай нь аргагvй инээсээр сургуулиас гарахад бороо орсоор л байлаа. Шvхрээ дэлгэн амандаа дуу аялсаар хурдан хурдан алхаж эхэллээ. Сургуулиас гэр хvртэл ойрхон болохоор агаар амьсгалангаа алхахад сэтгэлд нэг л таатай. Гэхдээ енеедер яагаад ч юм урьд урьдынхаас илvv нэг л тавгvй айдас тvгшvvр намайг бvрхэнэ. Харанхуй гудамжинд алхаж байтал шонгын модны гэрлvvд нэг нэгээрээ ээлжлэн асах нь намайг жоохон ч гэсэн тайвшруулж байлаа. Гэнэт хаа нэгтээгээс олон хvмvvсийн орилж хашхирах дуу сонсогдон аажим аажмаар ойртсоор байлаа. Би яахаа мэдэхгvй айж сандарсандаа балмагдан шvхрээ гартаа тас атгасаар яван нэгэн байшингийн буланд нуугдаж тэднийг енгереех санаатай зогсож байтал нэг залуу булан тойроод гараад ирлээ. Би цочсондоо хашхирах гэж байтал тэр залуу миний амыг гараараа таглан хананд шахаад хуруугаараа хоолойгоо зvсэх хеделгеен хийхэд нь би зvгээр л чимээгvй боллоо. "Аймшигтай юм тэр надаар яах гээд байгаа юм бол арай дээрэмчин? Эсвэл алуурчин аль эсвэл мэдэхгvй юмдаа" гэж бодсоор хеделгеенгvй зогсон негее залууг харж байхад тэр гараараа амыг минь тагласан чигтээ тэр хvмvvсийн дууг холдон явахаар надаас холдлоо. Миний нvдэнд нулимас цийлэгнэн тэр залуу руу гайхсан бас айсан харцаар харж байтал тэр над руу хэсэг ширтэж байснаа яваад егев. Бурхан минь одоо л нэг амьсгалахтайгаа болж зvрхэн тушаагаа гараа тавин гvнзгий амьсгаа аван еерийгее тайвшруулах гэж хичээнэ. Хамаг хелс урсаж хел гар минь салаганан чичирч байлаа. И Миёон чи ийм байж яаж дээрэмчидтэй нvvр тулах гэсэн юм! Айсаар байгаал юу ч хийж чадахгvй vхэх нь дутаж гэсээр еерийгее шоолон инээсээр гэрийн зvг яаравчлан гvйлээ...
~~~
Зиа :))) Удаан хугацааны дараа егvvллэг бичиж байгаа болохоор жоохон сонин болчихлоо цаашаа юу болох бол? vг vсэгний алдаанаас эхлээд егvvлбэрийн алдаа гээд зендее байгаа байх ххэ гэхдээ дахиад бичих болсондоо баяртай байна. Wattpad дээр анх удаа л егvvллэг бичиж байна. Шинэ егvvллэгийг минь сонирхоод нэг vзээрэй
YOU ARE READING
£~Хувь Тавилан~¥
FanfictionГОЛ ДҮР: И Миёон, Бён Бэкхён ЧИ БОЛ МИНИЙ ГЭРЭЛ ГЭГЭЭ...