Aparent, există niște pași stricți cu ajutorul cărora puteți deveni un Codrin, deși nu știu de ce ați vrea să faceți un așa lucru, dar dacă chiar vreți să încercați eu sunt aici ca să vă ajut.
Pasul 1: Ca să fi un Codrin, trebuie să gândești ca unul.
Sfat: Nu gândiți deloc.
Pasul 2: Trebuie să ai freză de Codrin.
Sfat: Nu te tunde timp de patru ani.
Pasul 3: Trebuie să înjuri ca să îi faci pe cei din jur să râdă, pentru că un Codrin nu are simțul umorului.
Sfat: Dacă aveți simțul umorului, șansele voastre să deveniți un Codrin devin foarte mici.
Pasul 4: Dacă vrei să fi un Codrin adevărat trebuie să ai în videoclipurile tale o bibliotecă gigantică.
Sfat: Ultima carte citită trebuie să fie „Fram, ursul polar".
Pasul 5: Un Codrin adevărar scapă tot timpul de lucrurile pe care nu are chef să le facă.
Sfat: Nu îți face prieteni și fă-o pe mă-ta să te dea afară din casă, sigur o să scapi de lucrurile pe care nu vrei să le faci.
Pasul 6: Un Codrin adevărat este tot timpul ghinionist.
Sfat: Dacă ai câștigat la Loto, dă-ți demisia, nu vei deveni niciodată un Codrin.
Pasul 7: Îți cumperi cât mai multe instrumente muzicale la care nu vei cânta vreodată.
Sfat: Dacă totuși cânți la ele fă-o la mii de kilometrii distanță de civilizație, un Codrin adevărat nu știe să cânte.
Pasul 8: Un Codrin adevărat are o mie de giga în calculator, dintre care numai nouășpe liberi.
Sfat: E timpul să bagi bani în Steam.
Pasul 9: Un Codrin încearcă tot timpul să fie ironic.
Sfat: Nu vă chinuiți prea tare, am spus doar că vrea să fie, nu că și este.
Pasul 10: Un Codrin adevărat strică orice moment de orice fel, trist, romantic, dramatic și așa mai departe.
Sfat: Acuma... Dacă v-au ieșit ceilalți pași vă iese și ăsta.
Păi, multă baftă, veți avea nevoie.
CITEȘTI
Replici a la Codrin Bradea
RandomÎl știm, îl iubim sau poate că nu, depinde de fiecare persoană în parte, ne strică zilele de fiecare dată când postează, iar asta se aplică pentru toți lejionarii. El este Codrin Bradea a.k.a. Satana a.k.a. Băiatul cu freză de prăjitură. Iar eu sunt...