/Prológ/

335 35 9
                                    

/Marinette/

,,No tak ! Mari ! Nebuď stále smutná ! Usmej sa !" ozval sa Plagg. 

,,Plagg, ty tomu nerozumieš... nevystúpim... nie dnes, ani zajtra, ani za rok... končím," povedala som mu do očí.

,,Prečo, Marinette ? Ide ti to skvelo ! Ani ma nepotrebuješ !" zakričal a v jeho zelenkastých očiach sa zatrblietali slzy.

,,Plagg... ty... ty plačeš ?" nechcela som... je to môj najlepší kamarát a tréner do kopy.

,,Mari... poznáme sa už päť rokov... korčuľujem už šesť rokov ty päť... stal som sa tvojim kamarátom neskôr trénerom a teraz mňa aj náš sen zahodíš kvôli tomu blbému chalanovi ?" skríkol na mňa a z očí mu tiekol prúd sĺz.

,,Plagg... nevedela som, že ti na našich plánoch toľko záleží... budem vystupovať... ale... nie už ako Marinette Dupain-Cheng," povedala som odhodlane.

,,Čo tým myslíš ?" povedal pomedzi vzlyky.

,,Myslím tým, že nebudem vystupovať pod menom Marinette Dupain-Cheng... ale pod prezývkou," hovorila som pevne rozhodnutá neopakovať svoje chyby.

,,Ako prezývkou ?" spýtal sa ma.

,,Ladybug... Miraculous Ladybug," znelo moje rozhodnutie.



Fajn... je to úplná blbosť, ktorú som pojala vážnejšie než by som mala... no hold to som ja xD

Ako sa vám zatiaľ páči príbeh ? Píšte do komentárov.

Ti_ri_ri

KrasokorčuliarkaWhere stories live. Discover now