Copacii de zahăr stăteau nemișcați ,iar totul în jur era mai alb decât albul.Fulgii de nea cu forme magice cădeau pe covorul moale așternut. De obicei locuitorii din regatul Roșu erau pașnici,fără urmă de vină sau de teamă,dar acum erau plini de semne de întrebare și de groaza pentru că florile colorate ale primăverii ezitau să apară.Frigul era din ce în ce mai nesuportabil și acest fenomen era de neexplicat.
În Castelul de Sânge,numit aşa în conexiune cu regatul în care se afla,unde trăiau regina cu regele și fiica lor,temperaturile erau la fel de scăzute,tocmai pornindu-se o ceartă:
-Mamă!Ți-am spus deja că nu mă simțeam bine în pielea mea, așa că mi-am vopsit părul în roșu!Nu înțeleg ce e rău în asta!
-LuLu !!!Ți-am spus de cel puțin 10 ori că ai nesocotit cea mai importantă lege a regatului nostru!Legea unu zice: "Că e vreme bună, că e vreme rea,nici un locuitor de sub lună,din acest regat ,roşu nu va purta!"a spus regina.
-LuLu, ascult-o pe mama ta și fi drăguță!Te rog să te duci la oglindă și să-ți refaci culoarea părului tău negru!a zis regele pașnic.
LuLu,fiica celor doi,nu se simțea doar o viitoare prințesă, doar o persoană importantă datorită familiei ei cu sânge regal....Ea vedea dincolo de oameni.Ea privea dincolo de ea, unde putea să găsească exact ce dorea.Aşa că s-a dus,supusă ,la oglindă, încercând să-și vadă trăsăturile feței.Avea ochii albaştrii, era albă si avea o expresie de ciudat,pe care nu o putea înțelege.Pe vârful limbii simți un gust amar,în timp ce toate luminile din castel se stinseră pe neaşteptat.Vuietul nu mai putea fi un pretext.Erau mai sigur ca niciodată bântuiți de un spirit rău, care voia să-şi neglijească adversarii.Va urmaaaa................
CITEȘTI
Păpuşa sadică
HorrorÎți plac păpuşile???? Dacă da.....TE AVERTIZEZ!După ce vei citi această povestire ele vor rămâne în cel mai întunecat colț al tău!!!!