"Madem ilkler unutulmaz, unutturmasınlar kendilerini."
Ben size ilk aşkımı anlatayım derttaşlarım.( Anlattıklarım doğrudur. ) Ilkokul 4. Sınıftayım Kırıkkale/Çelebi Ilkokulunda okumaya çalışıyoruz işte. Gizem D. Diye bi kız vardı. Kız çok çalışkan ben tabi hala öyleyim zor okuyorum. Dersimiz matematikti hoca art arda sorular soruyor, Gizem ise hemen yapıyordu. Teneffüs oldu sınıftan bi arkadaş (İsmi bende kalsın ) "Caner, Gizem seni seviyor." Dedi ve gitti. Ben o anda şok-iptal-vefat. Akşam oldu anneme dedim annem de sen seviyor musun diye sordu bende evet dedim. Yarin git söyle dedi. Gaza geldim tabi 8-9 yaşlarında. Neyse ertesi gün gittim abi yanına açık açık söyledim. Bende seni seviyorum dedim. Çıkıyoruz...Fakat çok kötü bir şey oldu. Kızın ailevi sorunlarından dolayı acilen Kırıkkale'ye taşınmaları lazımdı. Taşındılar. Bende Yeni yapan diye bi köye taşınmıştım. 2011 yılından beri Facebook tan araştırıyorum kızı. Ağustos 2015 te buldum. Resimleri görünce ağladım. "Allahım sen koru onu. Bu ne güzellik" dedim. Ocak 2016 gibi de çıktık. Ilk başlarda çok iyiydik be. Sonra babası çok kötüleşince taa Istanbula gittiler. MESAFELER yüzünden ilişkimiz 1 ay olmadan bitti. Geri Kırıkkale'ye taşındılar. Fakat ne nefes aldığını biliyorum ne yaşadığını. FAKAT ALDIĞIM İSTİHBARATA GÖRE KIZ BU YAZ EVLENDİ. Koydu tabi bana kızın evlenmesi. Ah be Gizem. 15 yaşında evlendin be. Ayrildigimizdan beri konuşmuyoruz. Yani Ocaktan beri. İnşallah mutludur. Allah'a emanet ol ilk aşkım.