yolculuk + müzik + kahve =mutluluk

314 17 9
                                    

Kaybolmak,bulunmamak istiyorum.Yanıma sadece kulaklığımı,kitaplarımı ve defterlerimi alıp bir trene atlamak beni kimsenin bulamayacağı bir yerde bunlara sığınmak istiyorum.

Dinlediğim müzik beni farklı bir evrene götürsün,okuduğum kitaplar beni bu dünyadan saklasın ve defterlerim hayallerimdeki yerlerle dolup taşsın istiyorum.

Kimsenin mutluluğumu bölemeyeceği bir yerde yıllarca ama yıllarca kalmak istiyorum. Özgürce hayaller kurabilmek,aklımdan geçenleri korkusuzca yazabilmek istiyorum.

Sırtımda çantam,kulağımda kulaklığım,yüzüme çarpan hafif bir rüzgarla birlikte yolculuklar yapmak istiyorum.Korkusuz,çok korkusuz olmak istiyorum.Dış dünyanın umrumda olmamasını hatta insanların varlığımı bile bilmemesini istiyorum.

Ellerim kanayana kadar yazmak,gözlerim şaşı olana kadar okumak,kulaklarım sağır olana kadar dinlemek ve tabi bir de kafein krizine girene kadar kahve içmek istiyorum.

Yok olmak,hiç tanınmamak istiyorum.Herkes için yoldan geçen öylesine bir kız olmak istiyorum.

Bana dikkat edilmesin,bakılmasın,soranlara tarif edilemeyecek kadar sıradan biri olayım istiyorum.

Yani birisi onu bana tarif etsene dediğinde karşıdakinin "aaa tabii hemen" demesi yerine "yani sıradan biri özel bir tarifi yok.Sokaktan geçen herhangi bir kız gibi"demesini istiyorum.

İnsanlar tarafından"iyi,kötü,güzel,çirkin,başarılı,başarısız,sessiz,geveze"diye etiketlenmek yerine "her birimiz gibi kendi yolunu bulmaya çalışan bir insan" diye bilinmeyi istiyorum.

İnsanlarda bulamadığım anlayışı,sevgiyi,anlamı kitaplarda,müziklerde bulmak istiyorum. Gezmek,gidilebilecek her yeri görmek oraların fotoğraflarını çekip onlarla ilgili yazmak istiyorum.

Kimsenin beni aramamasını,canım isterse geri döneceğimi bilmelerini istiyorum.Uzun tren yolculuklarına çıkmak,geceleri yüksek bir yerden uzun uzun şehri izlemek,banklarda uyumak istiyorum.

El üstünde tutulmak yerine gerçek hayatı,sokaktaki insanların yaşadıkları gerçek dünyayı yaşamak,bilmek istiyorum.

Pişman olmaktan korkmamak,"yaptıklarımın bedeli ne olur?" diye düşünmeden aklıma eseni yapmak istiyorum.

Bilemiyorum.... Sanırım ben GERÇEKTEN yaşamak istiyorum...

KAYBOLMAK İSTİYORUM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin