Beberapa hari kemudian
Di rumah lee jong seok
Didalam bilik..lee jong suk sedang mengemas baju²nya untuk berpindah ke apartmen yang appanya sewakan.
Tok tok tok
Jongsuk:masok la omma...tak kunci pon...
Puan.l:dah siap ke??*berjalan ke arah lee jong suk*
Jongsuk:dah...*terus duduk di sebelah ommanya yang duduk d atas katil*
Puan.l:nak omma ikut kamu ke??
Jongsuk:tak pe la omma...nanti jongsuk bawak chingu jongsuk
Puan.l:ok la kalau macam tu....bila nak pergi??
Jongsuk:macam nak halau je??jap agi nak pegi...nanti nk mesej woobin dulu.
Puan.l:ok la...hati² nanti kalau dh pindah...jaga diri...kamu sorang je anak omma tau tak*pergi*
Jongsuk:arraso omma...
Jongsuk mengeluarkan phonenya dan membuka mesej dn memesej woobin kawannya...
Jongsuk:woobin...aku amik kau jap agi
Woobin:nak wat apa??
Jongsuk:temankan aku kat apartmen baru pindah aku tu...
Woobin:ahe...macam perempuan la kau ni jongsuk...hahahaha...
Jongsuk:kau....aku smackdown kau kang....
Woobin:ok...ok...memandangkan kau ni macam pompuan aku stay umah kau selama satu hari je esoknya aku balik umah...arra...
Jongsuk:ok..thank brok...
Woobin:sape berok?!!
Jongsuk:kau la...bye²
Jongsuk mematikan phone dan terus membawa begnya ke bawah lalu duduk d meja makan...
Jongsuk:omma...nak pergi ni*jerit*
Puan.l:nak pergi dah...ok la...bye*terus pergi ke meja makan..
Jongsuk memeluk ommanya dan terus berlalu ke keretanya(pikir je la dia pakai kete apa).dihadapan rumah woobin..jongsuk menghonkan keretanya dan melihat woobin yang sedang berjaln ke arahnya...
Woobin:hoi....tak sangka kita punya kingka ni nk berdikari..hahaha*masok kereta*
Jongsuk:*pukul kepala woobin*ya!!pabo....aku bukanya nak pon dok umah n berdikari ni...buang masa aku je..
Woobin:appo...sakit la...kau ni...dah cepat aku nk tido kejap....aku tido lambat semalam tau tak??!!
Jongsuk:sape kisah...
Kereta mereka meluncur laju di jalan raya dan sampai ke destinasi apartmennya...
T
B
C
.
.
.
.
.
.
.
.
Thank
For
Read
And
Vote
Kalau
Rajin
.
.
.
Huhu
Mungkin lambat sikit nak publish sebab periksa.....
YOU ARE READING
my enemy next door[L.J.S×S.J.H] (¢0m¶|€t)
Fanfictionsong ji hyo dulu seorang yang tembam dan comot tetapi kaya. song ji hyo mempunyai musuh di sekolah dan telah berpindah akibat asyik di buli oleh lee jung sok seorang yang popular di sekolah dahulu. song ji hyo balik ke korean apabila umurnya sudah k...